حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی C7 Pro توسط وب‌سایت چینی این شرکت رونمایی شد

سامسونگ گلکسی C7 Pro با شماره مدل SM-C7010 در وب‌سایت چینی این شرکت ظاهر شد. درحالی‌که قیمت این محصول اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که پیش‌فروش آن از ۱۶ ژانویه آغاز شود؛ حدس و گمان‌های قبلی قیمت این دستگاه را ۴۰۴ دلار مشخص کرده‌اند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

این دستگاه از یک نمایشگر ۵٫۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ بهره می‌برد، قلب تپنده‌ی این دستگاه پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۶ با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز است؛ به‌علاوه پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 506 و چهار گیگابایت حافظه رم در این محصول بکار گرفته شده و حافظه داخلی آن ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت خواهد بود؛ اما نگران نباشید درگاه کارت حافظه میکرواس‌دی برای کاربرانی که به فضای ذخیره‌سازی بیشتر نیاز دارند، نیز در این دستگاه تعبیه شده است.

یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با f/1.9 در پنل پشتی این گوشی قرارگرفته و همچنین یک دوربین مشابه نیز در پنل جلویی آن قرار گرفته است. انرژی مورد نیاز گلکسی C7 Pro توسط یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری تأمین می‌شود و سیستم‌عامل پیش‌فرض دستگاه نیز اندروید ۶٫۰٫۱ است. خطوط آنتن پشت دستگاه نیز جالب‌توجه بوده و با طراحی جدید جایگزین خطوط آنتن بدشکل سنتی شده‌اند که در گذشته ظاهر دستگاه‌های زیادی را خدشه‌دار کرده بودند.

سامسونگ گلکسی C7 Pro در سه رنگ صورتی، آبی قطبی و طلایی برگ افرایی عرضه خواهد شد؛ در ادامه تصاویر این محصول که در وب‌سایت چینی شرکت سامسونگ منتشر شده‌اند را به تماشا بنشینید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-C7-Pro-unveiled-on-Samsungs-Chinese-website-pre-orders-to-start-January-16th_id89965″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
wisdom

Always on Display هم داره ظاهرا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش