حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به‌روزرسانی اندروید نوقا برای آنر ۸ از ۱۶ ژانویه عرضه خواهد شد

هوآوی تلاش دارد تا هرچه سریع‌تر به‌روزرسانی اندروید نوقا را برای آنر ۸ آماده کند. برخلاف اخبار قبلی که این شرکت تائید کرده بود عرضه این آپدیت به همراه رابط کاربری جدید EMUI 5.0 در ماه فوریه آغاز خواهد شد؛ اما اکنون اطلاعات جدید از عرضه‌ی سریع‌تر این آپدیت خبر می‌دهند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

بخش ژاپن شرکت هوآوی به‌تازگی اعلام کرد عرضه‌ی اندروید ۷٫۰ نوقا به همراه رابط کاربری EMUI 5.0 برای آنر ۸ از ۱۶ ژانویه آغاز خواهد شد. این آپدیت به‌صورت تدریجی و تقریباً در عرض یک ماه به تمام دستگاه‌های آنر ۸ در ژاپن خواهد رسید.

حجم فایل این آپدیت ۱٫۹۷ گیگابایت می‌باشد و تنها برای نسخه‌های آنلاک آنر ۸ عرضه خواهد شد. با وجودی که به نظر می‌رسد عرضه‌ی این به‌روزرسانی برای کاربران ژاپنی آنر ۸ طی چند روز آینده آغاز می‌شود اما احتمالاً کاربران این محصول در دیگر کشورها باید تا ماه فوریه برای دریافت این آپدیت منتظر بمانند.

honor-8

هوآوی به کاربران توصیه کرده که پیش از به‌روزرسانی، از تمامی اطلاعات شخصی خود نسخه پشتیبان تهیه کنند و همچنین مطمئن باشند که گوشی آن‌ها حداقل به مدت نیم ساعت شارژ شده باشد.

در کنار تمامی ویژگی‌های جدیدی که اندروید ۷٫۰ برای آنر ۸ به همراه خواهد داشت، هوآوی اعلام کرده که این آپدیت سیستم‌عامل دستگاه را بهینه‌تر، پایدارتر و برای اپلیکیشن‌ها تطبیق‌پذیرتر خواهد کرد.

اکنون می‌توانید امیدوار باشید که هرچه سریع‌تر این به‌روزرسانی نرم‌افزاری به دست شما برسد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Honor-8-to-receive-Android-7.0-Nougat-update-starting-January-16_id89980″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش