حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ عرضه اندروید نوقا برای گلکسی S7 و S7 edge را آغاز کرد

بالاخره از راه رسید؛ بعد از هفته‌ها آزمایش سیستم‌عامل جدید خانواده S7، سامسونگ عرضه اندروید نوقا را برای گلکسی S7 و S7 edge آغاز کرد. کاربرانی که در حال حاضر از نسخه بتا این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند یک آپدیت با حجم ۲۱۵ مگابایت را دریافت خواهند کرد؛ هرچند که کاربران عادی نیز به‌زودی این آپدیت را بر روی گوشی خود مشاهده می‌کنند اما سامسونگ کاربران نسخه بتا را که با این شرکت همکاری داشته‌اند در اولویت قرار داده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

سرعت سامسونگ در آماده‌سازی و عرضه‌ی سیستم‌عامل اندروید نوقا برای پرچم‌داران سال قبل خود قابل تقدیر است، به‌ویژه اینکه اندروید نوقا تغییرات فراوانی، از جمله رابط کاربری جدید، را برای گلکسی S7 و S7 edge به همراه خواهد داشت. پیش‌تر تیم توسعه‌دهنده‌ی نسخه بتا این سیستم‌عامل اعلام کرده بودند که نسخه نهایی اندروید نوقا ۱۷ ژانویه عرضه خواهد شد؛ اما اکنون عرضه‌ی این به‌روزرسانی یک هفته زودتر آغاز شده است. البته شاید تاریخ مذکور زمان ارائه‌ی این آپدیت برای کاربرانی که عضو برنامه بتا این به‌روزرسانی نبوده‌اند، باشد.

nougat-s7-edge-official-1-608x540

به هر ترتیب عرضه‌ی اندروید ۷٫۰ برای کاربران گلکسی S7 و S7 edge در کشورهای مختلف ادامه خواهد یافت؛ اگر شما هم این آپدیت را دریافت کرده‌اید به ما بگویید چه تغییراتی و ویژگی‌هایی را در جدیدترین نسخه اندروید بر روی دستگاه خود تجربه می‌کنید.

nougat-s7-edge-official-2-567x540

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.sammobile.com/2017/01/12/breaking-samsung-starts-rolling-out-android-nougat-to-the-galaxy-s7-and-galaxy-s7-edge/”]sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

من هنوز چیزی دریافت نکردم

mardesayeha

آپدیت اندروید ۷ فقط ۲۱۴ مگابایت؟؟؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش