حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند جدید ال جی بزودی از راه می رسد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ال‌جی، برندهای مطرح فناوری

پس از آن که سال ۲۰۱۵ شاهد عرضه ساعت‌های‌هوشمند متعددی بودیم اما سال ۲۰۱۶ در زمینه ساعت‌هوشمند سال بی خبری بود. حال که گوگل تصمیم داشته در هفته‌های آینده سیستم‌عامل جدید Wear 2.0 را منتشر کند، کمپانی‌های متعددی از جمله ال‌جی برای سال جاری برنامه دارند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

براساس گزارش‌های تازه انتشاریافته، ال‌جی قصد داشته سال جاری یک تلفن‌هوشمند جدید معرفی کند. به تازگی فایل FCC اشاره‌ای به ساعت‌هوشمند ال‌جی داشته و این مرکز تاییدیه به گجت‌پوشیدنی جدید ال‌جی داده است.

gsmarena_002

به نظر می‌رسد برای سال ۲۰۱۷ شرکت ال‎جی محصولی جدید در زمینه ساعت‌هوشمند تدارک دیده است. متاسفانه از سند اطلاعات بسیاری آشکار نمی‌شود تا به آن پرداخت اما باتوجه به تصویر همچنان ساعت‌هوشمند دایره ای از شرکت کره‌ای مشاهده خواهیم کرد.

باتوجه به شواهد، ال‌جی چهار ساعت‌هوشمند برای سال جاری معرفی می‌کند یا آن که یک مدل در چهار نسخه عرضه خواهد کرد. احتمال استفاده از پردازنده اسنپدراگون Wear 2100 که ۲۵ درصد بهتر از اسنپدراگون ۴۰۰ می‌باشد نیز بسیار است.

پشتیبانی بهتر از شبکه‌های ۳G و ۴G یکی از ویژگی‌های بارز تراشه جدید خواهد بود. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر بایستی منتظر ماند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/new_lg_smartwatch_passes_through_fcc-blog-22729.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH