حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ایکس وان، گلکسی ایکس وان پلاس؛ کهکشان‌های تاشوی سامسونگ در راهند!

اگرچه بارها و بارها خبرها و گزارش‌های متعددی درباره گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خوانده‌ایم و شنیده‌ایم اما به نظر می‌رسد که سامسونگ تنها یک قدم تا معرفی این نوع گوشی‌ها به نام خود فاصله دارد.

در خلال چند هفته گذشته، طرح‌های مفهومی، پتنت‌ها و تصاویر رندر شده زیادی از گوشی‌های هوشمند تاشوی سامسونگ دیده‌ایم ولی اکنون مسلم شده که این گوشی‌ها واقعیت دارند.

۳۳۰۳۰-۲۵b18376

گوشی‌های هوشمند تاشوی سامسونگ با نام تجاری گلکسی ایکس (Galaxy X) در بازار موجود خواهند شد و بنا بر اعلام سایت سینا ویبو، گوشی Galaxy X1 در مدل SM-X9000 و گوشی Galaxy X1 Plus در مدل SM-X9050 به دست کاربران خواهد رسید.

در حال حاضر، این گوشی‌ها مجهز به سیستم عامل اندروید ۶٫۰ مارشمالو هستند اما ممکن است تا پیش از قرار گرفتن بر پیشخان فروشگاه‌ها تغییراتی از نظر سیستم عاملی در آنها به وجود آید.

۳۳۰۳۰-۶۰f1babf

گوشی‌های هوشمند تاشوی سامسونگ هنوز نکات ناگفته زیادی دارند منتها بر اساس شایعه رایج وقتی در خلال چهار ماهه سوم سال جاری میلادی عرضه شدند همه ابهامات برطرف می‌شوند.

احتمالا گوشی‌های تاشو و قابل انحنا پدیده بزرگ بازار موبایل در آینده خواهد بود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/33030/samsung-galaxy-x1-and-x1-plus-foldable-phones-to-be-unveiled-in-q3-2017/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

اگه اج هم باشه تاشو هم باشه فک کنم یه گوشی بشه برای اینده

MOAZEZ

ناموسا از اسمم نمیگذره برای اسکی رفتن

Sajad

خداوکیل خوش بحالت داداش…

mega08

میگم بخندم بهت .ولی دلم میسوزه ب حالت. ی کلمه شد اسکی؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار