حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۳۱٫۳ درصد از بازار ایالات متحده را تحت سلطه خود دارد..!

گزارشات جدید در مورد آیفون حاکی از آن است که حدود ۳۱٫۳ درصد از بازار ایالات متحده توسط این گوشی تسخیر شده است.

این گزارش نشان می دهد درصد مذکور تنها متعلق به قبل از تعطیلات سال نو می باشد. گزارش ارائه شده بیانگر رکود فروش دیوایس‌های اندرویدی در بریتانیا، ایالات متحده و فرانسه می باشد، این در حالی است که iOS دستاوردهای بزرگی نظیر گسترش دامنه فروش آیفون در بسیاری از نقاط جهان و نیز در سه ماه منتهی به نوامبر سال ۲۰۱۶ را به دست آورده است.

فروش دیواس‌های اندرویدی برای شش دوره متوالی در ایالات متحده دارای کاهش چشم گیری بوده است به نحوی که در حال حاضر درصد سهم از بازار ایالات متحده برای اندروید در حدود ۵۳٫۳ درصد می باشد، این در حالی است که در مدت مشابه سال گذشته سهم دیوایس‌های اندرویدی از بازار ایالات متحده در حدود ۶۰٫۴ درصد بوده است؛ از سوی دیگر، سال گذشته فروش آیفون و دیوایس‌های iOS در چین حدود ۱۹٫۹ درصد کاهش یافته است.

ترکیب ۳۱٫۳ درصدی از بازار فروش دیوایس‌های iOS مربوط به سه گوشی هوشمند آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس و آیفون ۶S در ابتدای تعطیلات سال نو می باشد؛ از سوی دیگر گوشی‌های سامسونگ گلکسی S7 و S7 اج با در دست گرفتن ۲۸٫۹ در صد از بازار گوشی تلفن همراه ایالات متحده در رتبه‌های چهارم و پنجم پر فروش‌ ترین گوشی‌ها قرار گرفتند.

اگرچه فروش دیواس‌های اندرویدی در طی سال گذشته رکود کم سابقه‌ای را در ایالات متحده تجربه کرده است؛ اما از سوی دیگر، گوگل پیکسل، محصول جدیدی که توسط شرکت گوگل روانه بازار شده است، توانسته با دست یابی به دستاورد‌های قوی در بخش فروش، افزایش ۱٫۳ درصدی فروش در سه ماه منتهی به نوامبر سال ۲۰۱۶ را تجربه کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.iclarified.com/58659/iphone-captured-313-share-of-us-smartphone-market-ahead-of-holidays-report”]iclarified[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اقای بگجانی خسته نباشید یه سوال داشتم.
این امار تعطیلات سال نو را هم شامل میشه یا مال قبل تعطیلاته؟ آخه در مدت تعطیلات سهم آیفون خیلی بالا میره

milad.danesh

امار دو گوشی سامسونگ در برابر امار سه گوشی اپل عجب مقایسه جالبی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی