حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال عرضه نوکیا ۶ در خارج از چین

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار

نوکیا ۶ اولین گوشی‌هوشمند اندرویدی نوکیا بوده که هفته پیش معرفی شد و شرکت فنلاندی تنها به عرضه آن در چین اشاره کرد اما به نظر می‌رسد قرار است این محصول در خارج از چین نیز به فروش برسد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

به تازگی نوکیا ۶ به عنوان یک گوشی‌هوشمندی برای عرضه در خارج چین تاییدیه بلوتوث را دریافت کرد. نوکیا ۶ به شماره مدل  TA-1000 ذکر شده و در کنار آن یک مدل TA-1003 نیز به چشم می‌خورد.

به نظر می‌رسد نوکیا آن را در  MWC 2017 باری دیگر برای عرضه در سطح جهانی معرفی کند. برای یادآوری مشخصات نوکیا ۶ باید به صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰ پیکسلی، حافظه رم ۴ گیگابایتی، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۳۰، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا اشاره داشت.

در دیگر مشخصه‌ها می‌توان دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری را نام برد. برای کسب جزئیات بیشتر تنها باید تا MWC 2017 منتظر ماند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.geeky-gadgets.com/new-nokia-6-smartphone-may-launch-outside-of-china-11-01-2017/”]geeky-gadgets[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hoshang

امیدوارم جهانی عرضه بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH