حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لینکدین هم با ویندوزفون خداحافظی می‌کند؟

به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده است که اظهار می‌کند سرویس شبکه اجتماعی ـ تجاری لینکدین وابسته به مایکروسافت تصمیم دارد تا نرم‌افزار رسمی خود را برای ویندوزفون تعطیل کند.

گفته شده که این شرکت برای کاربران خود ایمیلی با این مضمون ارسال کرده که به پشتیبانی از نسخه قدیمی نرم‌افزار خود پایان خواهد داد ولی تا آن جا که پیگیری‌ها نشان داده اشاره‌ای به ویندوزفون نکرده است. با این همه، تصور و باور عامه مردم این هست که لینکدین هم عاقبت روزی ویندوزفون را کنار خواهد گذاشت.

موضوع این گزارش‌ها با شرکت‌های مایکروسافت و لینکدین در میان گذاشته شده و هر دو شرکت تاکید کردند که چنین خبری صحت ندارد و قرار نیست تا لینکدین نرم‌افزار ویندوزفون خود را تعطیل کند. چنان چه شما هم‌اکنون صاحب گوشی ویندوزفون و کاربر لینکدین هستید، همچنان می‌توانید به کار خود ادامه دهید و اگر کاربر جدید به شمار می‌‌آیید، همچنان می‌توانید نرم‌افزار لینکدین را از ویندوز استور دانلود کنید.

سخنگوی لینکدین در این خصوص گفته است:

«به تازگی برخی از کاربران نرم‌افزار لینکدین به اشتباه ایمیلی از جانب ما دریافت کرده‌اند که در آن ذکر شده است این شرکت قصد کنار گذاشتن اپلیکیشن قدیمی لینکدین در ویندوزفون را دارد. کاربرانی که از طریق نسخه ویندوزی با لینکدین در ارتباط هستند مشمول این تصمیم نخواهند شد و نسخه‌های قدیمی این نرم‌افزار در ویندوزفون همچنان و به روال معمول به کار خود ادامه خواهد داد. به علاوه، کاربران جدید ویندوزفون نیز می‌توانند این نرم‌افزار را دانلود و استفاده کنند.»

بنابراین، اپلیکیشن لینکدین مثل گذشته در خدمت ویندوزفون خواهد بود؛ هرچند در بهترین شرایط ممکن قرار ندارد ولی از هیچ بهتر است. مایکروسافت نیز امیدوار است که لینکدین نرم‌افزار خود را برای ویندوز ۱۰ به روزرسانی و جدید کند منتها احتمالا به این زودی‌ها این اتفاق رخ ندهد و تا آن زمان باید صبر کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://mspoweruser.com/no-linkedin-isnt-killing-windows-phone-app/”]mspoweruser[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار