حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت یادگیری: آموزش اضافه کردن آهنگ به استوری های اینستاگرام در آیفون

شاید یکی از لذت‌بخش ترین قابلیت‌های اینستاگرام، امکان به اشتراک‌گذاری استوری های روزانه باشد. متاسفانه به دلیل محدودیت‌های اپل برای به اشتراک‌گذاری موزیک ها در شبکه‌های اجتماعی امکان اضافه کردن آهنگ به استوری های اینستاگرام وجود ندارد. در این مطلب قصد داریم تا با استفاده از یک ترفند جالب، نحوه اضافه کردن آهنگ به استوری های اینستاگرام در آیفون را شرح دهیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

اگر جز آن دسته از کاربرانی هستید که اتفاقات روزانه خود را با سایر دوستانتان به اشتراک می‌گذارید، بی‌شک استوری های اینستاگرام (Story) یکی از کاربردی‌ترین ابزار برای این کار خواهد بود. همان‌طور که گفته شد، کمپانی اپل و سایر محصولاتش مانند آیفون به دلیل سیاست‌های امنیتی، اجازه اشتراک‌گذاری موزیک‌های دستگاه در شبکه‌های اجتماعی را نمی‌دهد به همین جهت کاربران آیفون نمی‌توانند از موزیک‌های دلخواه خود در استوری های اینستاگرام استفاده کنند. از آنجایی که دنیای تکنولوژی همواره ترفندهای جالبی را برای این‌گونه محدودیت‌ها خلق می‌کند، در مورد این موضوع نیز باید گفت که ترفندی بسیار جذاب برای اضافه کردن آهنگ به استوری های اینستاگرام در آیفون وجود دارد که در ادامه مراحل کار را بررسی خواهیم کرد.

آموزش اضافه کردن آهنگ به استوری های اینستاگرام در آیفون

۱- برنامه موزیک (Music) را در دستگاه خود اجرا کنید.

۲- اکنون لازم است تا موزیکی که قرار است به‌عنوان استوری در اینستاگرام منتشر شود را انتخاب کرده و آن را پخش‌کنید.

اضافه کردن آهنگ به استوری های اینستاگرام

۳- حال باید نوار مشخص‌کننده زمان آهنگ را به قسمتی از موزیک که قرار است به‌عنوان استوری در اینستاگرام منتشر شود، برده و سپس با انتخاب گزینه Pause پخش موزیک را متوقف کنید.

اضافه کردن آهنگ به استوری های اینستاگرام

۴- در این مرحله باید اپلیکیشن Instagram را اجرا کنید.

اضافه کردن آهنگ به استوری های اینستاگرام

۵- حالا نوبت انتخاب گزینه دوربین در بخش بالا و سمت چپ برنامه اینستاگرام است. با انتخاب دوربین وارد مرحله بعدی شوید.

اضافه کردن آهنگ به استوری های اینستاگرام

۶- اکنون مشاهده می‌کنید که دوربین گوشی فعال‌شده است. حال لازم است تا انگشت خود را از قسمت پایینی صفحه‌نمایش به سمت بالا کشیده تا پنجره Control Center ظاهر شود.

اضافه کردن آهنگ به استوری های اینستاگرام

۷- با باز شدن پنجره کنترل سنتر باید انگشت خود را از سمت راست این پنجره به سمت چپ کشیده تا بخش کنترل موزیک (Music Preferences) ظاهر شود. در این مرحله مجدداً موزیک را پخش‌کنید.

اضافه کردن آهنگ به استوری های اینستاگرام

۸- حال پنجره کنترل سنتر را بسته و سپس گزینه شاتر را لمس کرده و نگه‌دارید تا مراحل ضبط استوری آغاز شود.

اضافه کردن آهنگ به استوری های اینستاگرام

۹- هم‌اکنون شما استوری موردنظر خود را با موفقیت ضبط کرده‌اید. کار تمام است! اکنون با انتخاب گزینه + در بخش پایین صفحه‌نمایش می‌توانید استوری را به همراه موزیک موردعلاقه خود در اینستاگرام منتشر کنید.

اضافه کردن آهنگ به استوری های اینستاگرام

تبریک میگوییم، شما با موفقیت مراحل اضافه کردن آهنگ به استوری های اینستاگرام در آیفون را پشت سر گذاشتید. اکنون می‌توانید با استفاده از موزیک‌های مورید علاقه خود، استوری های خاطره‌انگیز و جذابی را در اینستاگرام با دوستان خود به اشتراک‌گذارید. در پایان امیدواریم این آموزش برای شما عزیزان مفید واقع‌شده باشد. نظرات ارزشمند خود را در مورد این آموزش با ما در میان بگذارید.

 [button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.igeeksblog.com/add-music-instagram-stories-iphone/”]igeeksblog[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد عادل فرخی
بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر، کز آتش درونم دود از کفن برآید