حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر بسته‌بندی و مشخصات نوکیا (D1(C فاش شد

امروز تصاویری که ادعا شده بسته‌بندی گوشی هوشمند اندرویدی جدید نوکیا را نمایش می‌دهد، منتشر شده است. این تصاویر هردو طرف جعبه گوشی را نشان می‌دهند که طبیعتاً برخی از مشخصات این محصول نیز به همین وسیله فاش شده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

عکس‌های روی این جعبه نوکیا ظاهر احتمالی محصول اندرویدی این شرکت را نمایش می‌دهند؛ اواخر سال گذشته میلادی نیز چند تصویر از طراحی نوکیا (D1(C فاش شد که کاملاً با تصاویر روی جعبه مطابقت دارند. همان‌طور که روی جعبه می‌بینید این دستگاه آلومینیومی با سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ به‌صورت پیش‌فرض روانه بازار می‌شود؛ همچنین به یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی مجهز شده است.

۲

موتور محرک این محصول هم یک چیپست ۸ هسته‌ای از شرکت اسنپدراگون خواهد بود و ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، عملیات پردازشی را در این دستگاه همراهی می‌کنند؛ قابلیت نصب کارت حافظه نیز در این محصول وجود دارد. دوربین پشتی این دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی بوده و یک دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی نیز جهت ثبت عکس‌های سلفی و چت ویدئویی برای این دستگاه تدارک دیده شده است. بر اساس اطلاعات این جعبه، نوکیا (D1(C سیستم صوتی دالبی ATMOS نیز خواهد داشت.

چند روز قبل خبری منتشر شد که از احتمال تولید ۷ دستگاه اندرویدی توسط نوکیا برای سال ۲۰۱۷ میلادی خبر می‌داد؛ حالا به نظر می‌رسد ماه آینده در کنگره جهانی موبایل اولین محصول این خانواده یعنی نوکیا (D1(C رونمایی شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Alleged-photo-of-Nokia-D1C-packaging-leaks-images-and-specs-of-the-Android-powered-phone_id89747″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش