حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ضخامت تلویزیون هوشمند جدید شیائومی کمتر از آیفون اپل

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، شیائومی

شرکت شیائومی از کمپانی‌های بزرگ فناوری چین در نمایشگاه CES 2017 به معرفی چند محصول جدید از جمله تلویزیون‌هوشمند بسیار باریک پرداخت که Mi TV 4 نام دارد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

همان‌طور که می‌دانید شیائومی نسخه سفید رنگ می‌میکس را معرفی کرد و در کنار از تلویزیون‌هوشمند بزرگی پرده برداشت. این محصول Mi TV 4 نام داشته و به گفته کمپانی ساختار ماژولاری دارد. این تلویزیون ماه آینده راهی بازار چین خواهد شد و مدل ۶۵ اینچی آن ۲۰۰۰ دلاری قیمت دارد.

۳۲۸۹۷-bc1c834c

 البته  Mi TV 4 در کنار یک ساندبار با فناوری Dolby Atmos قرار می‌گیرد و بدون ساندبار و به تنهایی ۱۵۰۰ دلاری است. طراحی ماژولار آن بدین شکل بوده که تلویزیون از قسمت جداگانه تشکیل شده و می‌توان محصول را در مکان‌های مختلفی قرار داد.

Mi TV 4 از بدنه فلزی براقی بهره می‌برد و ضخامت آن ۴٫۹ میلی‌متری یعنی کمتر از آیفون اپل است. اگرچه مدل ۶۵ اینچی ماه آینده عرضه می‌شود اما مدل‌های ۴۹ و ۵۹ اینچی بزودی دردسترس قرار خواهد گرفت.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/32897/xiaomi-mi-tv-4-is-only-4-9mm-thick/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mohammad.h

چقدر من این برند رو دوس دارم.خدایی داره عالی کار میکنه.

Mo.Ja

خیلی گرونه
حدود ۸ در میاد
خب ادم اینجا با این پول تی وی عالی سامسونگ و الجی میگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH