حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل و تشکیل پرونده نظارتی برای عملکرد ضعیف تیم کوک در سال ۲۰۱۶ ..!

گزارشات بدست آمده حاکی از آن است که تیم کوک و دیگر مدیران ارشد شرکت اپل، درآمد کمتری را در سال ۲۰۱۶ دریافت کرده‌اند؛ همچنین این گزارش حاکی از عدم دستیابی شرکت اپل به اهداف درآمدزایی خود و سود حاصل از آن می باشد.

در این بین، وال استریت ژورنال نیز اشاره‌ای به تشکیل پرونده نظارتی از سوی مدیران ارشد شرکت اپل جهت هدف قرار دادن برخی از انگیزه‌های (مالی – نقدی) این شرکت و همچنین نحوه نگهداری و به ثمر رساندن آن دارد.

شرکت اپل نیز اظهار داشته است که فروش سال گذشته این شرکت در حدود ۲۱۵٫۶ میلیارد دلار و در حدود ۳٫۷ درصد کمتر از هدف مورد تعیین آن‌ها یعنی ۲۲۳٫۶ میلیارد دلار بوده است که در واقع درآمد عملیاتی این شرکت را از حد تعیین شده ۶۰٫۳ میلیارد دلاری به ۶۰ میلیارد دلار (۰٫۵ درصد کاهش) رسانده است. در نتیجه تیم کوک توانست در سال ۲۰۱۶ تنها ۸٫۷۵ میلیون دلار در عوض درآمد ۱۰٫۳ میلیون دلاری این شرکت در سال ۲۰۱۵ را کسب نماید.

به لحاظ درآمد، تیم کوک با ۱۵ درصد خالص دریافتی بیشتر از دیگر مدیران ارشد اپل به طور قابل توجهی بالاتر از آنان قرار گرفته است که دیده شده است به طور میانگین با کاهش ۹٫۶ درصد در پرداخت مطالبات وی، می توان بخش عمده‌ای از زیان وارده به شرکت اپل را جبران کرد. مدیر ارشد مالی این شرکت لوکا ماستری (Luca Maestri) بیان کرد با سقوط ۱۰ درصدی، این شرکت از ۲۲٫۸ میلیون دلار به ۲۰ میلیون دلار در سهام خود رسیده است.

این اولین بار در دوران مدیریت تیم کوک در اپل می باشد که این شرکت نتوانسته است به اهداف درآمدزایی معین خود دست یابد و از سوی دیگر نیز، متحمل ضربه سنگینی شده است. در حال حاضر تمامی چشم‌ها خیره به این شرکت و عملکرد آن در پایان این ماه می باشد که به نحوی بیانگر درآمد شرکت اپل در سه ماهه نخست سال مالی آن می باشد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.idownloadblog.com/2017/01/06/executives-miss-cash-incentives/”]idownloadblog[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya Tech

استیو جابز چی بود این چیه والا تو اون موقع که جابز زنده بود من خودم عاشق اپل بودم نه به خاطر کلاسش به خاطر اینکه واقعا گوشی هاش عالی بود ۵s رو که یادتونه عاشق اون گوشی بودم همه چیش خوب بود تاچ ایدی که چه نواوری بزرگی بود رو یادتونه؟ الان چی داره ؟ تاچ ایدی چیزی بود که هر اندرویدی با دیدنش احساس کمبود میکرد ولی الان چی داره ؟ ایفون ۶ تا ۷ چی داره بزرگ ترین نو اوریش ۳D تاچ بود که هیچ کسی احساس کمبود نداره چون اصلا چیزی نیست که وجودش مهم باشه ایفون ۶ که فک کنم نواوریش فقط بزرگ تر کردن گوشی بود که اونم اگه سری نوت سامسونگ نمیومد بازم ۴ اینچی بود ۷ هم که کلا هیچ کاری نکرد احتمالا نواوریش هم جت بلک بود یا حذف جک هدفون اگه جابز زنده بود احتمالا من هنوزم طرفدارش بودم و اوضاعش صددرصد بهتر از حالا بود اخه حداقل نمیاد طراحیشو یه ذره عوض کن ۶ و ۶s که کلا مو نمیزدن ۷ هم که خط انتش جاش عوض شد و جک هدفونش حذف شد

نیما

در عملکرد ضعیف تیم کوک شکی نیست.
ولی خب بهتر هست بدونی که آخرین گوشی ای که استیو جابز شخصا نظارت داشت ، ۴اس بود.
۵ و ۵ اس هر۲ زیر نظر تیم کوک ساخته شدن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی