حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه سفید رنگ شیائومی می میکس معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، شیائومی

در نهایت پس از شایعات و گزارش‌های غیررسمی متعدد، شرکت شیائومی در جریان نمایشگاه CES 2017 نسخه سفید رنگ پرچمدار بدون حاشیه خود می‌میکس را معرفی کرد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

می‌میکس گوشی‌هوشمندی با صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی بوده که با طراحی بدون حاشیه زیبایی بسیاری دارد. اگرچه در ابعاد مشابه یک گوشی‌هوشمند ۵٫۵ اینچی بوده اما با نمایشگری بدون حاشیه از صفحه‌نمایش بزرگی بهره می‌برد.

mi-mix-white-xiaomi-ces-2017-768x432

در نسخه سفید شاهد جذابیت بیشتر می‌میکس هستیم اگرچه نسخه مشکی تشخیص صفحه‌نمایش و بدنه را در حالت خاموش تقریبا دشوار می‌کرد. از مشخصات این محصول قابل توجه شیائومی باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۲۱، حافظه رم ۴/۶ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴/۲۵۶ گیگابایتی، باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپری، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و فناوری شارژ سریع ۳٫۰ اشاره کرد.

به گفته کمپانی موردبحث، دستگاه فروش موفقیت‌آمیزی در بازار چین داشته و حتی گفته شده در ۱۰ ثانیه موجودی می‌میکس به اتمام رسید. مشخص نیست چه زمانی شاهد عرضه می‌میکس در دیگر بازارها خواهیم بود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2017/01/xiaomi-mi-mix-white-confirmed-at-ces-2017/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH