حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

SHIELD TV جدید انویدیا معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار

شرکت انویدیا در جریان نمایشگاه بزرگ فناوری CES 2017 نسل جدید SHIELD TV را با پشتیبانی از ۴K HDR معرفی کرد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

در ماه دسامبر ۲۰۱۶ بود که تصاویری از نسل جدید SHIELD TV انویدیا به بیرون درز کرد. حال با معرفی این دستگاه توسط انویدیا مشخص شد تصاویر حقیقی بوده و به مدل نهایی اشاره داشتند.

SHIELD TV را باید نخستین دستگاه اندروید TV دانست که از دستیار صوتی Google Assistant پشتیبانی می‌کند. گوگل ابتدا این دستیار صوتی را در Google Home و سپس در گوشی‌های‌هوشمند پیکسل به کار گرفت. با چنین دستیار صوتی می‌توان از طریق کنترل صوتی به SHIELD TV دسترسی پیدا کرد و محتوا را پخش نمود.

همچون مدل‌های پشین لوازم‌جانبی‎هایی همراه دستگاه وجود داشته که از جمله باید به کنترلر بازطراحی شده و یک کنترل با ویژگی‌هایی مانند Echo Dot آمازون اشاره داشت. کاربران می‌توانند دستگاه را در هر نقطه‌ای از خانه خود جای دهند و مشکلی نخواهند داشت.

SHIELD TV به تنهایی ۲۰۰ دلار بوده و لوازم‌جانبی ۵۰ دلاری دارد و از این ماه روانه بازار می‌شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2017/01/nvidia-unveils-new-shield-tv-with-4k-hdr/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mo.Ja

ببخشید ها
ولی ترنجی جان رسما بدترین پوشش ces امسال رو داری
اصلا انگار همه رفتن خونه
همه سایت های فناوری دارن میترکونن
بعد این وضعیت ترنجی شده
سایت قبل از تغییر قالب خیلی وضعش بهتر بود

Phenomenalll30

من تنها سایت تکنولوژی ایرانی که عضو هستم فقط سایت ترنجی هستش اونم بخاطر اینکه نویسنده هاش واقعا بی طرف هستند و اخبار را بدون دستکاری عمدی نشر میدن اما شما نسبت به اخبار روز دنیا مخصوصا نمایشگاه CES واقعا دارید ضعیف کار می کنید لطفا یه تحرکی به سایت خوب ترنجی بدید ممنون!

Mo.Ja

خب مگه بقیه سایت های فناوری دانشجو ندارند؟
والا ما خودمون دانشجو هستیم
هر کدومداز نویسنده ها یعنی روزی دو تا پست هم نمیتونند بزارن؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH