حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید انبوه گلکسی S8 ماه مارس آغاز می‌شود

در طول سال‌های گذشته معمولاً سامسونگ آخرین مدل از خانواده‌ی گلکسی S خود را در کنگره جهانی موبایل شهر بارسلونا معرفی می‌کرد. از آنجایی که گلکسی S8 نیز یکی از بزرگ‌ترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۷ خواهد بود و مدت‌هاست همه منتظر معرفی این محصول در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ هستند؛ اما به نظر می‌رسد برخلاف رسم همیشگی گلکسی S8 ماه آوریل طی یک مراسم ویژه در نیویورک معرفی خواهد شد. در گزارش جدیدی از کشور کره جنوبی پیش‌بینی شده سامسونگ برای فروش اولیه حدوداً ۱۰ میلیون دستگاه سفارش داده است.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

علاوه بر کاربران گلکسی S7 و S7 edge پرچم‌دار بعدی سامسونگ مطمئناً برای هواداران سری گلکسی نوت نیز جالب توجه است؛ کاربران خانواده‌ی فبلت سامسونگ بعد از اتفاقات ناگواری که برای محصول شکست خورده‌ی این سری، یعنی گلکسی نوت ۷ رخ داد، در انتظار یک رنسانس بزرگ هستند. اگر سری گلگسی S8 بتواند انتظارات را برآورده کند، می‌تواند هدف طرفداران هردوی سری گلکسی S و گلکسی نوت باشد بنابراین سامسونگ خود را برای یک فروش اولیه پرشور آماده می‌کند.

بر اساس گزارش ETNews سامسونگ به تأمین‌کنندگان خود اطلاعات لازم را درباره برنامه‌های گلکسی S8 ارائه داده است. به‌طور مشخص ابتدا اجزای داخلی این محصول در طول ماه آینده تولید خواهند شد و ادامه روند تولید با تمام توان در ماه مارس ادامه خواهد داشت. این گزارش افزوده که ۵ میلیون دستگاه در ماه مارس تولید خواهند شد؛ به‌علاوه ۵ میلیون دستگاه دیگر نیز در ماه آوریل که این محصولات وارد بازار خواهند شد، تولید می‌شوند.

سامسونگ با توجه به تجربه گلکسی S7 که در سال ۲۰۱۶ و در اولین ماه عرضه موفق به فروش ۱۰ میلیون دستگاه از این پرچم‌دار خود شد، امیدوار است تا بار دیگر بتواند این مقدار فروش را با پرچم‌دار سال جدید خود نیز تکرار کند. هرچند که باید دید با وجود بررسی‌های دقیق سامسونگ در نهایت خریداران حاضر به پرداخت قیمت احتمالاً بیشتری که برای خانواده‌ی گلکسی S8 در نظر گرفته شده، خواهند شد یا خیر؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Galaxy-S8-mass-production-to-begin-in-March-10-million-units-for-April-launch_id89621″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohamad

واقعا به اس ۸ امیدوارم بلکه واقعا یه گوشیه همه چی تموم باشه دیروز یه عکس تو سایت همسایه دیدم که گفتن که اس ۸ هست قشنگ بود البته اگه همون باشه تا ببینیم چی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش