حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ‌تاپ گیمینگ ایسر با نام Acer Predator 21 X معرفی شد

شرکت تایوانی ایسر یک نوع لپ‌تاپ گیمینگ با نام Predator 21 X مجهز به صفحه نمایش ۲۱ اینچی منحنی و نسل هفتم پردازنده اینتل موسوم به Core i7-7820HK  در نمایشگاه بین‌المللی سی‌یی‌اس معرفی کرد.

این لپ‌تاپ دارای فن‌های خنک کننده و کارت گرافیک دوگانه GeForce GTX 1080 از نوع SLI ساخت شرکت اینتل است که پنج فن خنک کننده، لوله‌های انتقال حرارت و سیستم ضد گرد و غبار ایسر دارد.

بنا بر آن چه ایسر می‌گوید صفحه نمایش لپ‌تاپ Predator 21 X مجهز به فن‌آوری ردیابی چشم Tobii و نیز صفحه نمایش منحنی با تکنولوژی NVIDIA G-SYNC است. صفحه کلید این لپ‌تاپ از نوع مکانیکی با شاسی‌های Cherry MX Brown است که مجهز به نور پسزمینه قابل کنترل است.

acer-predator-21-x_04

از دیگر مشخصات جدیدترین لپ‌تاپ شرکت ایسر باید از سیستم صوتی سه کاناله tweeter، midrange و woofer نام برد که صدایی با کیفیت Hi-Fi را از چهار اسپیکر (۲ اسپیکر tweeters و ۲ اسپیکر midrange) و نیز ۲ ساب‌ووفر برای تولید طیف وسیعی از صدا در اختیار کاربر می‌گذارد.

این لپ‌تاپ مجهز به رابط سخت‌افزاری تاندربولت به USB-C با حداکثر سرعت ۴۰ Gbps است. همچنین با سیستم Windows Hello کار می‌کند و بدون نیاز با رمزگذاری و با استفاده از تشخیص چهره قابل ایمن‌سازی است. در لپ‌تاپ Predator 21 X نرم‌افزار PredatorSense هم نصب شده که به کاربر اجازه می‌دهد تا رابط کاربری مرکزی دستگاه شامل اورکلاکینگ، لایتینگ و فن کنترل را به میل و سلیقه خود شخصی‌سازی کند.

گذشته از این‌ها، شامل نرم‌افزاری موسوم به Xsplit Gamecaster است که کار کاربر را برای ریکورد و ادیت ویدئوها و همچنین پخش زنده برنامه از کانال‌های Youtube و Twitch آسان می‌کند.

لپ‌تاپ Predator 21 X از ماه فوریه در آمریکای شمالی، اروپا، خاورمیانه و آفریقا عرضه می‌شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.fonearena.com/blog/208129/acer-predator-21-x-gaming-laptop-with-curved-screen-announced-price-starts-at-8999.html”]fonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

مجانیم بم لپتاپ ایسر بدن نمیگیرم. آشغال بی مصرف باید اسمشو میزاشتن هنگسیر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار