حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو از نخستین هدست واقعیت مجازی ویندوز هولوگرافیک خود رونمایی کرد

لنوو از نخسیتن هدست واقعیت مجازی خود که بر مبنای پروژه ویندوز هولوگرافیک طراحی شده در نمایشگاه بین‌المللی سی‌یی‌اس رونمایی کرد.

هنوز مشخص نیست که نام حقیقی این سربند چه خواهد بود اما گفته می‌شود که لنوو امید دارد تا آن را در سال جاری میلادی با قیمتی در حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار به دست عموم مردم برساند.

گزارش شده که این هدست واقعیت مجازی با ۳۵۰ گرم وزن، سبک‌تر از هدست  Rift ساخت آکیلس و هدست Vive ساخت اچ‌تی‌سی است و به‌روزترین و نهایی‌ترین هدست موجود در دنیا است.

lenovovr

هدست واقعیت مجازی لنوو دارای دو پنل ۱۴۴۰ در ۱۴۴۰ OLED است و ظاهرا هیچ گونه هدایتگر حرکتی (motion controllers) برای آن طراحی نشده است.

همه اپلیکیشن‌های ویندوز استور روی این هدست جواب خواهد داد و نیز برخی از نرم‌افزارهای هولولنز تبدیل شده‌اند تا قابل استفاده در دیگر دستگاه‌ها ویندوز هولوگرافیک باشند.

هدست واقعیت مجازی لنوو که بدون مشارکت مایکروسافت ساخته شده اولین بار در همایش مهندسی سخت‌افزار ویندوز در چین (اواخر سال ۲۰۱۶) مطرح شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.onmsft.com/news/lenovo-shows-off-its-first-windows-holographic-vr-headset-at-ces”]onmsft[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار