حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشاهده کنید: تصویر منتشر شده از بخش پشتی کیس گوشی الجی G6

به تازگی زمزمه‌های جدیدترین گوشی هوشمند کمپانی الجی که در سری پرچمدار این کمپانی قرار دارد به گوش می رسد و تصاویری نیز از این گوشی هوشمند منتشر شده است که می توان آن را به الجی G6 نسبت داد و همینطور هنوز مشخص نیست که این گوشی مانند پرچمدار نسل قبلی یعنی الجی G5 از طراحی ماژولاری پشتیبانی می کند یا خیر.

تاکنون اخبار مربوط به این گوشی هوشمند را در وبسایت ترنجی پوشش دادیم و مشاهده کردیم که الجی G6 در بخش عقب از بدنه شیشه ای برخوردار می باشد و همچنین در جلوی گوشی نیز از پنل شیشه ۲٫۵ بعدی پشتیبانی می کند. در ادامه این اطلاعات لو رفته باید به پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم، صفحه نمایشی با اندازه ۵٫۳ اینچ با رزولوشن ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰ و پورت Type – C برای شارژ شدن و انتقال فایل ها نیز اشاره کرد و همچنین طی شایعاتی که منتشر شده، قرار است گوشی الجی G6 از ۶ گیگابایت رم پشتیبانی کند و در خبر پیوست شده اطلاعاتی دیگر مانند طول و عرض این گوشی را نیز بررسی کردیم که مروری بر آنها ضرری ندارد.

به تازگی اخباری در PhoneArena پوشش داده شده است که طی این خبر، عکس بخش پشتی کیس گوشی الجی G6 منتشر شده و می توان متوجه شد که طراحی این نسل بسیار شبیه به نسل قبلی یعنی الجی G5 می باشد و در عکس کیس گوشی الجی G6 دو دوربین برای دوربین اصلی و همچنین فلش دوربین نیز دیده می شود که در بالای سنسور اثر انگشت جایگذاری شده است.

کیس گوشی الجی G6

در آخر نیز شما را به دیدن دیگر عکس‌های منتشر شده از گوشی الجی G6 دعوت می کنیم.

کیس گوشی الجی G6 کیس گوشی الجی G6 کیس گوشی الجی G6 کیس گوشی الجی G6

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Leaked-image-of-an-LG-G6-case-once-again-shows-similarity-between-the-upcoming-model-and-the-LG-G5_id89551″]PhoneArena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Note_kayhan

خوشگله اگه سیاه کامل داشته باشه

mega08

v20 شیشه ای!!!
اگه نتونسته باشه باتری و صفحه نمایششو بهبود بده . بازم شکست میخوره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........