حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج بررسی‌ سامسونگ درمورد علت انفجار گلکسی نوت ۷ اواسط ماه جاری میلادی اعلام می‌شود

بیش از دو هفته پیش، صحبت‌هایی شد مبنی بر این که در اثر پیگیری‌های درون سازمانی شرکت سامسونگ تحقیقات گسترده برای یافتن علت انفجارهای مکرر گوشی گلکسی نوت ۷ به نتیجه رسیده است.

سامسونگ از همان اول کار علت را به معیوب بودن باتری ارجاع می‌داد اما وقتی انفجارها در نسخه‌های دیگر گوشی و با باتری‌های جدید نیز تکرار شد سامسونگ به این نتیجه رسیده که باید گوشی Galaxy Note 7 را از بازار جمع‌آوری کند و برای همین منظور دو بار فراخوان منتشر کرد.

در تلاشی برای علت‌یابی این که چرا گوشی Galaxy Note 7 به یک باره به سلاحی گرم تبدیل شده است سامسونگ بررسی‌ها و تحقیقات داخلی و درون سازمانی را برنامه‌ریزی کرد. اکنون بر پایه گزارش روزنامه کرده‌ای جونگ‌آنگ ایلبو (JoongAng Ilbo)، کار سخت بررسی‌ها به پایان رسیده است و سامسونگ بنا دارد تا بیانیه‌ای را در اواسط ماه جاری میلادی منتشر کند و عاقبت در آن به سوال‌ها و ابهام‌هایی که درباره حادثه Galaxy Note 7 وجود دارد  توضیح دهد و برای همیشه پرنده‌اش را مختومه اعلام کند.

scaly-mountain-3569-006

آن گونه که آگاهان و افراد بااطلاع خبر می‌دهند، سامسونگ قصد دارد تا در گزارش نهایی خود مجموعه‌ای از عوامل را دخیل در انفجارهای مکرر گوشی Galaxy Note 7 اعلام کند. این شرکت امیدوار است با انتشار اطلاعات موجود در بیانیه خود به همه حرف و حدیث‌ها و هاله‌های ابهام که حول محور نام سامسونگ می‌چرخند و از سپتامبر ۲۰۱۶ (مرداد و شهریور ۹۵) شروع شده‌اند پایان بدهد. گزارش‌هایی نیز خاطرنشان کرده‌اند که تنها تعداد اندکی از پرسنل سامسونگ در جریان جزییات تحقیقات و بررسی‌های این شرکت درباره موضوع گوشی Galaxy Note 7 قرار دارند.

از سوی دیگر، سامسونگ امیدوار است تا بار دیگر پشتیبانی و اعتماد مخاطبان را نسبت به محصولات خود و به ویژه گوشی پرچمدار جدیدش یعنی Galaxy S8 باز پس بگیرد. سامسونگ برای این که اطمینان بدهد که پرچمدار جدید او عاری از هر گونه مساله و حادثه‌ای خواهد بود، به تازگی از رونمایی محصول خود در همایش جهانی موبایل در بارسلونا که ۲۶ فوریه برگزار می‌شود منصرف شده است و مصمم است تا این برنامه را در ماه آوریل در شهر نیویورک برگزار کند.

exploding_note_7_thumb

دیگر این که سامسونگ در تکاپوی معرفی گوشی Galaxy S8 Plus با صفحه نمایش ۵٫۲ و ۶ اینچی نیز هست. این گوشی قرار است تا در ماه سپتامبر ۲۰۱۷ معرفی شود. سامسونگ با این کار در واقع بزرگ‌ترین فبلت صفحه بزرگ رده بالای سال ۲۰۱۷ را بدون استفاده از نام  Galaxy Note عرضه خواهد کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-to-release-the-results-of-its-Galaxy-Note-7-investigation-in-the-middle-of-this-month_id89543″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammadsoly

واقعا متاسفم برای سامسونگ خودشم هنوز نمیدونه مشکل کجاست همش میندازه عقب تا فراموش بشه

amir keyvan

سخت نگیر..

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار