حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت‌های جدید واتس‌اپ در سال ۲۰۱۷ چه هستند؟

گروه واتس‌اپ برای این که قابلیت‌های جدیدی به نرم‌افزار پیام‌رسانی خود اضافه کنند همیشه در حال تلاش و کوشش سخت‌گیرانه هستند. این گروه ویژگی‌هایی را مورد آزمایش قرار داده و در دستور کار است تا برای نرم‌افزار واتس‌اپ در همه پلتفرم‌ها ارایه شود.

آن چه در ادامه می‌آید فهرستی از قابلیت‌های تازه گروه واتس‌اپ است که قرار است تا به نسخه رسمی این نرم‌افزار ملحق شوند. در حال حاضر همه این قابلیت‌ها در نسخه بتای این اپلیکیشن برای تمامی پلتفرم‌ها در حال امتحان شدن هستند.

لغو پیام‌های ارسال شده:

گروه واتس‌اپ بنا دارد تا قابلیت لغو پیام‌های ارسال شده را به این نرم‌افزار بیفزاید. هم‌اکنون این ویژگی با نرم‌افزار بتای واتس‌اپ برای گوشی آیفون امتحان شده است. کاربران ادعا کرده‌اند که توانسته‌اند با چنین قابلیتی پیام‌های خود را لغو کنند. اما به گیرنده داده خواهد شد که فرستنده پیامش را لغو کرده است.

پیش نمایش فایل‌های آرشیو شده:

واتس‌اپ همچنان در حال امتحان کردن قابلیت دیگری است که به کاربران امکان می‌دهد تا محتوای فایل‌های ارسال شده در قسمت آرشیو را ببینند. البته این فایل‌ها شامل فایل‌های ZIP و RAR هم می‌شود.

پخش و تماشای ویدئوها در ضمن دانلود:

گزارش‌های حاکی است که کاربران قارد خواهند بود تا ضمن تماشای ویدئوها آنها پخش و تماشا کنند. این قابلیت تاکنون فقط در اختیار کاربران نسخه بتا بوده است. با قابلیت پخش و تماشای ویدئوها کاربران این اجازه را پیدا می‌کنند تا بدون درنگ ویدئو را تماشا کنند و دیگر نیازی به دانلود کامل آن نخواهد بود.

پشتیبانی از تصاویر انیمیشنی گیف (GIF):

با این قابلیت کاربران قادر خواهند بود تا تصاویر گیف خود را با استفاده از دکمه الصاق فایل یا همان attach file که گالری دستگاه را هم باز می‌کند، ارسال کنند. بنابراین، کاربران می‌توانند تصاویر گیف مناسب خود را پس از جست‌وجو و یافتن برای مخاطبان خود بفرستند.

شرکت واتس‌اپ اشاره‌ای به زمان انتشار این قابلیت‌ها نکرده است. همچنین این قابلیت‌ها در حال حاضر از طریق نسخه بتا در گوشی آیفون امتحان شده‌اند. دیگر آن که درباره امکان استفاده از این قابلیت‌ها برای کاربران نسخه بتای واتس‌اپ در پلتفرم‌های اندروید و ویندوز سخنی گفته نشده است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.windowslatest.com/2017/01/02/whatsapp-working-new-features-released-2017/”]windowslatest[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرشاد

پخش استریم ویدیو و ارسال GIF که همین الانم به نسخه رسمی اندروید اضافه شده، منبع حالش خوبه؟

rwgni

لابد منبع اصلا واتس اپ نداره!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار