حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ Thinkpad X1 Carbon لنوو باری دیگر آَشکار شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، لنوو

چند هفته پیش لپ‌تاپ نسل پنجمی Thinkpad X1 Carbon 2017 لنوو آشکار شد که نشان می‌داد با محصول رده‌بالا رو به رو هستیم. حال باری دیگر جزئیات جدیدی فاش شده و اطلاعات بیشتری به دست می‌دهد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

این اطلاعات از طریق وب‌سایت رسمی لنوو به طور اشتباهی منتشر شده و مدتی بعد شرکت چینی به حذف آنها پرداخت. اما خوشبختانه پیش از حذف به ثبت رسیده تا بتوان جزئیات بیشتری بدست آورد.

براساس وب‌سایت کمپانی سازنده، Thinkpad X1 Carbon 2017 به پردازنده Core vPro i7-7600U اینتل و حافظه رم ۱۶ گیگابایتی با حافظه اس‌اس‌دی یک ترابایتی  OPAL مجهز است. صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی با کیفیت FHD یا WQHD دیگر مشخصه بارز این لپ‌تاپ آینده لنوو بوده که در کنار یک باتری ۱۵٫۵ ساعته، می‌تواند ساعت‌ها کاربر خود را سرگرم سازد.

لنوو علاوه بر دو پورت USB-C /تاندربولت ۳، پورت‌های  HDMI ، USB 3.0، اسلات کارت اس‌دی و RJ45 در نظر گرفته است. پشتیبانی از مودم LTE و NFC قابلیت‌های ارتباطی Thinkpad X1 Carbon 2017 را تکمیل می‌کنند.

این لپتاپ با وزن ۱٫۱۴ کیلوگرمی در نمایشگاه CES 2017 معرفی خواهد شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.notebookcheck.net/Lenovo-Thinkpad-X1-Carbon-2017-leaks-once-again.189735.0.html”]notebookcheck[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH