حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت «دل» لپ‌تاپ تبدیل شونده ایکس پی اس (۹۳۶۵) را رونمایی می‌کند

چیزی به برپایی نمایشگاه بین‌المللی سی‌یی‌اس نمانده است و همه منتظرند تا شاهد محصولات جدید به ویژه دستگاه‌های مجهز به ویندوز ۱۰ در این نمایشگاه باشند.

شرکت دل نیز بنا دارد تا در این نمایشگاه لپ‌تاپ پرچمدار ویندوز ۱۰ خود را با نام  ایکس پی اس (۹۳۶۵) رونمایی کند. این لپ‌تاپ که از جمله دو در یک‌ها است می‌تواند جایگزینی برای مدل قبلی یعنی Spectre x360 قلمداد شود.

تصاویری که از لپ‌تاپ مدل  ایکس پی اس (۹۳۶۵) در وبسایت رسمی شرکت دل گذاشته شده به نظر نمی‌رسد که قبلا در جایی لو رفته باشند. این لپ‌تاپ مجهز به صفحه نمایش تمام نمای با حاشیه کم است که با نام Infinity Edge مشهور است. همچنین دارای پردازنده کبی لیک دو هسته‌ای و حافظه رم و حافظه داخلی به مراتب بیشتری نسبت به مدل قبلی است.

از تصاویر موجود این لپ‌تاپ نمی‌توان پی به اطلاعاتی از میزان ضخامت و دیگر ویژگی‌های آن برد اما این دستگاه این احتمال هست که تقریبا شبیه به XPS 13 باشد که آن هم با پردازشگر کبی لیک کار می‌کند. لپ‌تاپ  ایکس پی اس (۹۳۶۵) مخصوص بازی نیز هست منتها خبری از قابلیت‌های خاصش در دست نیست.

سامسونگ نیز تصمیم دارد تا در نمایشگاه بین‌المللی سی‌یی‌اس از دو تبلت مبتنی بر ویندوز ۱۰ رونمایی کند. دیگر شرکت‌ها هم در زمینه دستگاه‌های دو در یک محصولاتی برای عرضه و ارایه کنار گذاشته‌اند که به وقت‌اش رو خواهند کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.windowslatest.com/2017/01/01/dell-launch-xps-13-9365-convertible-laptop-ces-2017/”]windowslatest[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار