حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ECS در CES 2017 چهار مینی کامپیوتر معرفی می کند

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

ECS یا همان الایت‌گروپ به تازگی برنامه‌های خود را برای نمایشگاه CES 2017 اعلام کرده که از جمله آن چهار مینی‌کامپیوتر جدید است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

این چهار مینی‌کامپیوتر همگی به پردازنده نسل هفتمی کبی‌لیک اینتل مجهز هستند و متاسفانه تاریخ عرضه و قیمت نامشخص است. دو مدل از این مینی کامپیوترها Liva Z و Liva ZE بوده که اساسا مشابه نسخه اصلی هستند به جز آن که نسخه ZE شامل پورت‌های بیشتری و درایو ۲٫۵ اینچی می‌شوند.

هر دو ۱۰ واتی بوده و دارای پردازنده چهار هسته‌ای Apollo Lake اینتل، درایو اس‌اس‌دی M.2 ، دو اسلات SO-DIMM با پشتیبانی از حافظه رم ۸ گیگابایتی DDR3L  و طراحی بدون فن هستند.

Liva Z Plus یک مدل قدرتمندتر بوده و از پردازنده سری U نسل هفتمی کبی‌لیک اینتل بهره می‌برد. در دیگر مشخصات باید به حافظه رم ۱۶ گیگابایتی DDR4  و طراحی فن‌دار اشاره داشت. در سوی دیگر Liva XE تنها مدل با پردازنده نسل پنجمی و متفاوت براسول اینتل است اما در نوع خود عملکرد مناسبی دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر باید تا CES 2017 منتظر ماند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.nextpowerup.com/news/32746/ecs-to-announce-four-new-mini-pcs-at-ces-2017/”]nextpowerup[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH