حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

«لومیا» تمام شد!

مایکروسافت اعلام کرد حالا که تمامی جدیدترین نمونه‌های گوشی لومیا در آمریکا به فروش رفته است از این پس هیچ گونه لومیایی در ایالات متحده آمریکا و چند منطقه دیگر برای فروش عرضه نخواهد شد.

مشتریانی که برای خرید گوشی ویندوزفون لومیا به فروشگاه مایکروسافت مراجعه می‌‌کنند با این پیام مواجه می‌شوند که این گوشی در پایان سال ۲۰۱۶ تمام شده است و در عوض می‌توانند گوشی رده پایین ایسر مدل  M330 و یا گوشی رد بالای اچ‌پی مدل Elite x3 را خریداری کنند.

این موضوع تنها به ایالات متحده آمریکا محدود نمی‌شود چون شعبه ایرلند مایکروسافت نیز اعلام کرده است که دیگر هیچ گونه گوشی لومیایی برای فروش عرضه نخواهد کرد. همچنین در فرانسه فقط گوشی لومیا ۵۵۰ با قیمت تخفیفی برای فروش موجود است. در انگلستان هم در حالی که همه لومیاها در فهرست موجودی فروشگاه مایکروسافت موجود است اما به متقاضیان و خریداران گفته می‌شود که گوشی‌‌های لومیا تمام شده‌اند!

img_1324_story

طرفداران ویندوزفون از این پس مجبورند تا یکی از گوشی‌های گران قیمت مانند HP Elite x3 و Alcatel Idol 4S را انتخاب کنند. البته گوشی Jade Primo ساخت شرکت ایسر نیز موجود است که شرکت تی موبایل آن را عرضه می‌کند. همچنین انواع دیگر گوشی ویندوزفون در گوشه و کنار پیدا می‌شود که به هیچ وجه خرید آنها توصیه نشده است.

شرکت مایکروسافت فصل پایانی کتاب تولید گوشی لومیا را به عرضه لومیا ۶۵۰ اختصاص داد و پرونده‌اش را برای همیشه مختومه اعلام کرد. در حالی که مشخص نیست که مایکروسافت دوباره به تولید گوشی موبایل روی آورد، گزارش‌هایی از سوی منابع موثق می‌گویند که این شرکت قصد دارد تا گوشی افسانه‌ای خود یعنی سرفیس فون را در نهایت تا بهار سال میلادی ۲۰۱۸ عرضه کند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://mspoweruser.com/microsoft-stops-selling-lumia-in-the-usa/”]mspoweruser[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

بالاخره مسخره بازیشو جمع کرد
اکوسیستمی که برای یه آپدیت کوچیک که vpn اضافه بشه باید ۱سال صبر میکردی
بیشتر نرم افزارها تا چند سال بتا بودن?
و خیلی از محدودیت ها و کمبودهای دیگه
اما یه نکته مثبت داشت: روان بودن دیوایس های ویندوزی

grimm

خیلی جالبه اومدی به گوشی های نوکیا و مایکروسافت می گی مسخره بازی برو باهنگروید و گوشی های چینی و نارنجک های سامسونگ رو دستت بگیر و از حرفات مشخصه از سال ۲۰۱۳ گوشی ویندوزی ندیدی این مشکلاتی که می گی همه تا پایان سال ۲۰۱۴ بر طرف شدن

Mosafer

باید برای این گروه از متعصبین هم‌ولایتی هم مجلس عزایی به پا کنیم.
#نوکیای_کبیر
#جاست_مایکروسافت
#وینفون
#تحجر_تکنولوژیکی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار