حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ZenFone 4 ایسوس رونمایی شده است!؟

یک نمونه گوشی معرفی نشده از ایسوس با شماره مدل X00GD به تازگی در چین رونمایی شده و چیزهای جالب توجهی دارد.

بر مبنای گزارش مرکز صدور مجوز تجهیزات مخابراتی چین یا همان تنا (TENAA)، گوشی ایسوس مدل X00GD با سیستم عامل اندروید ۷٫۰ نوقا کار می‌کند. بنابراین به احتمال خیلی زیاد این گوشی نخستین ایسوس است که به نوقا مجهز شده است.

asus-x00gd-2

همچنین در گزارش دیگری آمده است که گوشی Asus X00GD دارای باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپر ساعتی و صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با میزان وضوح ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل است. به نظ می‌رسد باتری بسیار خوبی برای این گوشی انتخاب شده است.

گوشی هوشمند جدید ایسوس با ضخامت ۱۴۹٫۵ در ۷۳٫۷ در ۸٫۸۵ میلی‌متر و ۱۶۹ گرم وزن مجهز به موتور پردازشگر هشت هسته‌ای یک و نیم گیکاهرتزی است. همچنین دوربین جلوی این گوشی ۸ و دوربن عقب آن ۱۳ مگاپیکسل با فلش ال‌یی‌دی است. این گوشی از کارت میکرو اس‌دی هم پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌آید که این گوشی از لحاظ رم‌ در نسخه‌های ۲، ۳ یا ۴ گیگابایتی و با حافظه داخلی ۱۶، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی عرضه شده باشد.

asus-x00gd-1

درست است که هیچ سند و مدرکی برای اثبات این ادعاها در دست نیست اما می‌توان حدس زد که ایسوس مدل X00GD احتمالا جزو خانواده گوشی ZenFone 4 است که ایسوس قولش را داده بود. بنابراین می‌توان انتظار داشت که در سال ۲۰۱۷ در ادامه مجموعه گوشی‌های ZenFone 3 ارایه شود.

شرکت ایسوس هم‌اکنون تایید کرده است که گوشی‌های ZenFone را در نمایشگاه بین‌اللملی سی‌یی‌اس ۲۰۱۷ که هفته آینده برپا می‌شود، معرفی می‌کند. پس این احتمال هست که چشم‌مان به جمال گوشی مدل X00GD نیز روش شود! همچنین این نمایشگاه می‌تواند مکانی برای عرضه ZenFone Zoom جدید ایسوس هم باشد.

asus-x00gd-3

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Asus-X00GD-Android-Nougat-ZenFone-4_id89524″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار