حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت سرفیس پرو ۵ اوایل سال ۲۰۱۷ از راه می‌رسد

تبلت‌های تبدیل شونده سرفیس پرو مایکروسافت که با سیستم عامل ویندوز کار می‌کنند جایگاه ویژه‌ای در بازارهای جهانی دارند و هر چه جلوتر می‌روند هم جدیدتر و هم بهتر می‌شوند.

تازه‌ترین نمونه سرفیس پرو یعنی سرفیس پرو ۴ (که تصویرش پیوست مطلب است) در اکتبر ۲۰۱۴ منتشر شد و اکنون بیش از یک سال از عمرش می‌گذرد. حالا اگر این پرسش برایتان پیش آمده که آیا نسخه جدیدی از این نوع تبلت در راه است شاید پاسخ شما در این مطلب باشد.

برپایه وبسایت تایوانی دیجی‌تایمز (DigiTimes)، که منبع خبرهایش سایت‌های چینی‌زبان است، شرکت مایکروسافت بر آن است تا در یک ـ چهارم نخست سال ۲۰۱۷میلادی تبلت سرفیس پرو ۵ را عرضه کند. اگر این خبر واقعیت داشته باشد، در آینده شاهد یک سرفیس پرو کاملا جدید البته تا پایان ماه ماس سال جاری خواهیم بود.

وبسایت دیجی‌تایمر خاطرنشان کرده است که سرفیس پرو ۵ قاعدتا باید مجهز به صفحه نمایش اولترا اچ‌دی (احتمالا با میزان وضوح ۳,۸۴۰ در ۲,۱۶۰ پیکسل) و قلم استایلوس شارژ شدنی مغناطیسی باشد. متاسفانه از مشخصات فنی تبلت در راه مایکروسافت اطلاعات و ویژگی‌هایی بیشتر از این در دست نیست.

همچنین گفته شده که سرفیس پرو ۵ احتمالا فقط توسط شرکت تایوانی پگاترون (Pegatron) برای مایکروسافت تولید نمی‌شود (مانند نمونه‌های قبلی) و از قرار دست دیگر شرکت تایوانی یعنی کوانتا کامپیوتر (Quanta Computer) نیز در این کار هست. با این حال، این جزییات به احتمال زیاد به این معنا نیستند که دو شرکت پگاترون و کوانتا کامپیوتر بنا داشته باشند که فقط به تولید محصولی مشابه با کیفیت همسان بپردازند.

قطعا حالا دیگر همه منتطرند تا ببینند که عضو جدید خانواده سرفیس پرو با چه شکل و شمایلی ظهور خواهد کرد. شما چه طور؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-Surface-Pro-5-rumor-2017_id89515″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار