حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج سامسونگ تا پایان بهمن به اندروید نوقا ارتقا پیدا می‌کنند

خبر‌های خوب برای دارندگان گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge این که شرکت سامسونگ به تازگی تایید کرده است که ماه آینده میلادی عاقبت انتظار این افراد به سرمی‌آید و گوشی‌های آنها نیز به اندروید نوقا ارتقا پیدا می‌کند.

بعد از یک ماه نسخه آزمایشی بتا، این شرکت کره‌ای اعلام کرد که بهتر در این دیده است تا نسخه رسمی اندروید نوقا را در ماه ژانویه و در نخستین فرصت ممکن منتشر کند.

samsung-galaxy-s7-edge-review-004

اضافه بر این، سامسونگ اعلام کرد که برنامه نسخه بتای اندورید نوقا مخصوص گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge در انتهای ماه ژانویه ۲۰۱۶ به پایان می‌رسد. به این معنی که دیگر از نسخه‌های بتای منتشر شده برای این گوشی‌های هوشمند خبری در کار نخواهد بود و آن چه باقی می‌ماند بازخوردهای شخصی برای گزارش خرابی و نیز پیشنهادها است.

براساس گفته سامسونگ، همه بارخوردها پس از انقضای زمان نسخه بتا در قالب یک مجموعه منتشر خواهد شد.

samsung-galaxy-s7-edge-review-014

با این همه، انتظار این بود که شرکت سامسونگ اندروید ۷٫۱٫۱ نوقا را برای بسیاری از گوشی‌های Galaxy S7 و Galaxy S7 edge در ماه ژانویه ۲۰۱۷ انتشار دهد اما از قرار تعداد بی‌شماری از آنها در عوض اندروید ۷٫۰ نوقا را دریافت خواهند کرد.

برخی از اپراتورها نیز تایید کرده‌اند که در حال آزمایش بیلدهای اندروید ۷٫۰ نوقا هستند اما نه به این معنا که اندروید ۷٫۱٫۱ را برای هیچ یک از دو گوشی Galaxy S7 و Galaxy S7 edge تا پایان زمان اعلام شده منتشر نکنند.

samsung-galaxy-s7-edge-review-008

بنابراین‌، شما نیز اگر دارای یکی از این دو گوشی هستید تا پایان ماه ژانویه ۲۰۱۷ (بهمن ۹۵) اندروید نوقا را دریافت خواهید کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-confirms-Android-Nougat-arrives-for-Galaxy-S7S7-edge-in-January-2017_id89504″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

منتظرشم شدید

SONY 1946

چقدر دیر ?

Fouzhan

دوست عزیز درسته که دیر شده ولی سامسونگ کلا یه رام جدید طراحی کرده و پر از ویژگی های جدیده این رام و نسبت به بقیه شرکت ها خیلی بهتر و کامل تره این آپدیت… و اگر به گفته ی خودشون ۷٫۱٫۱ بدن که جز اولین شرکتایی میشه که این آپدیت رو داده

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

درسته دیر داده ولی باید بهش حق بدیم کل رابط رو عوض کرده همه جاشو عوض کرده انگار یه گوشی جدید داری اسمش عوض کرده

MOAZEZ

آره دیر داده ولی قابلت های انفجار نوت۷ هم مثل اسنکه میخواد بده. البته میگن تک توک این قابلت الان تو s7هست

MOAZEZ

خخخخخ بهمن ماه

wisdom

خنده داره؟
سرمایتو از سامسونگ بکش بیرون بذار ورشکست شه
قربون خدا برم با ابن ترول هاش

MOAZEZ

آره خیلی خنده داره گوشی ۱٫۵تومنی سونی ۲۰روز پیش اندروید۷ گرفته گوشی دوتومنی سامسونگ تازه شاید یکماه دیگه بگیره اونم ایرانو میندازه ۵ماه بعد

milad.danesh

خب ترول جان ما که کاربر سامسونگ هستیم با این زمان به روز رسانی مشکلی نداریم به شما چه ربطی داره شما که زود اپدیت گرفتی خوش به حالت بشین با اندروید خامت حال کن

●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

ابدیتشون به چه درد میخوره ۹۰ درصد نرم افزار همونه ۲ تا ویژگی جدید داره برا ما کل ui عوض شده حس یه گوشی تازه چه کیفی داره ???

MOAZEZ

گوگل جون پسرم شما فرق آپدیت ۲٫۳سامسونگ با ۶٫۰٫۱همین الانشو بگو شارژ رایگان هدیه میدن

MOAZEZ

واسه این دلیل ما مشکل داریم که شما با حاشیه های سونی مشکل دارید. سامسونگ کلش مشکله گل پسر. سامسونگ آش کشک خالته بخوری پاته نخوری پاته. سامسونگ آپدیتم نده مجبورید بپذیرید چون خودتو اسیر دستای این برند کثیف کردید

milad.danesh

تا ما یادمونه یه کاربری بود که پست های سامسونگی رو میگفت نمیخونم البته همون موقع ها هم زیر کامنتا پلاس بودا اما الان دیگه زیادی پلاسه بنده خدا افسرده شده ????

MOAZEZ

بعضی اوقات خندیدن لازمه و با وجود سامسونگ ما هیچوقت غمگین نیستیم. نوت۷یکاری کرد از خنده ۲۰سال جوان شدیم

iranian_mind00

منم وقتایی که میخوام بخندم میرم اکسپریان ، مخصوصا اون پستی که گفته سونی بین others اول شده :))
بعد شماها به هم تبریک میگید :)) خیلی باحاله .
بچه ها حتما برید پستش رو بخونید ، شاد میشید .
اینکه بین ۴تا برند که سرجمع رو هم به اندازه یه روز برندای چینی هم نمیفروشن فروشش اول شده رو به همدیگه تبریک میگن .

همه برندای پر فروش رو حذف کرده ( از جمله سامسونگ ، اپل ، هواوی ، آنر ، شیائومی ، ویوو ، اوپو و … ) بعد تیتر زده xz پرفروش ترین پرچمداره ۲۰۱۶ :))

senior

ینی سامی هیچوقت نشد آپدیتای به موقع بده اه چیکار میکنی کنه. نوت هفت پوکیده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار