حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ احتمالاً هدفون‌های بی‌سیم جدید خود را هم‌زمان با گلکسی S8 عرضه خواهد کرد

سامسونگ و اپل با تمام توان در زمینه‌ی هدفون‌های کاملاً بی‌سیم با یکدیگر در رقابت هستند، ایرپادهای اپل و Gear IconX هردو مشکلات مخصوص به خود را دارند. IconX نقدهای نه‌چندان مثبتی را از منتقدان و مخاطبین دریافت کرده است و ایرپادهای اپل نیز با تأخیر فراوان قبل از رسیدن به دست کاربران همراه بود.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

وب‌سایت SamMobile مدعی شد که سامسونگ سال آینده مجدداً تلاش خواهد کرد هدفون‌های بی‌سیم خود را با تغییراتی وارد بازار کند؛ غول کره‌ای دنیای تکنولوژی احتمالاً این محصول جدید را هم‌زمان با پرچم‌دار جدید خود یعنی گلکسی S8 رونمایی کند.

برخی دیگر از شایعات مدعی شدند که احتمالاً سامسونگ جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون را نیز از پرچم‌دار آینده‌ی خود حذف خواهد کرد؛ کاری که اپل در خانواده‌ی آیفون ۷ برای اولین بار انجام داد؛ اگر این خبر صحت داشته باشد بنابراین وجود این هدفون‌های بی‌سیم در کنار گلکسی S8 منطقی به نظر می‌رسد. با در نظر گرفتن جنجالی که حذف این پورت سنتی برای اپل به همراه داشت باید منتظر ماند و دید سامسونگ با چه چالش‌هایی در این زمینه مواجه خواهد شد.

اما همان‌طور که قبلاً هم اشاره کردیم، سامسونگ در حال آزمایش نمونه‌های اولیه مختلف از گلکسی S8 می‌باشد؛ بنابراین تا زمانی که هر موردی به‌صورت رسمی تأیید نشود نمی‌توان با اطمینان در مورد وجود آن ویژگی در محصول نهایی سخن گفت.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-might-launch-new-wireless-earbuds-with-the-Galaxy-S8_id89482″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

هدفون های اولی هم خروجی صدای خوبی داشتن . این دیگه اگه معرفی بشه مطمعنا با نظارت هارمن یه محصول عالی میشه من خودم فقط منتظرم اس ۸ با بلندگو های هارمن ببینم اگه از بلندگوهای هارمن استفاده کنن احتمالا چیز فوقالعاده ایی میشه مثل زمان معرفی اچ تی سی one که واقعا در زمان خودش صدای بی همتایی داشت

Note_kayhan

خداکنه کاری کنه ک همه جانبه عالی بشه اس۸(اس۸ها)

iphone king

بازم سامسونگ و بازم عادت همیشگی کپی از برندهای دیگه?

MOAZEZ

دقیقا

mega08

جالبه از سامسونگ بدت میاد ولی همیشه تو پیج مربوط ب خبرشی . ی چیز میپرونی

milad.danesh

الان مگه s8 معرفی شده که میگی کپی کرده ؟؟؟ ثانیا از کی تا حالا حذف جک هدفون شده کپی برداری ؟؟؟ یعنی اگه ایفون بعدی صفحه ش امولد باشه میشه کپی برداری ؟؟؟ همین دو روز قبل همه سایتا خبر گذاشتن اپل سی و خورده ایی پتنت های نوکیا استفاده کرده بود اسم اون کار چیه ؟؟؟

mega08

الان آیفون میخواد صفحه خمیده بزنه میشه الگو برداری آره
حذف جک ۳٫۵ تو خیلی از گوشی های دیگه انجام شده. نمیدونستم حذف یک جک .ی چیز ثبت شده یا اختراع باشه که بشه کپی برداری. اگه در مورد ایرپاد میگی .iconx سامسونگ خیلی زودتر با امکانات بیشتر معرفی شد . پ آیفون میشه کپی کار
در ضمن یکم بزرگ شید یکم فک کنید . فک کنید اگه ی چیزی ی اتفاقی بیوفته تو صنعت تکنولوژی بقیه شرکتا ازش استفاده کنن کپی برداری نیس . مثه دوربین دوگانه آیفون.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش