حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلفن هوشمند G6 ال جی در بخش عقب از بدنه شیشه ای برخوردار است

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ال‌جی، برندهای مطرح فناوری

با نزدیکی به سال ۲۰۱۷، شایعات پیرامون پرچمدار سال آینده ال‌جی یعنی G6 بیشتر شده و حال شاهد انتشار گزارش جدیدی مبنی بر اینکه بخش عقب این گوشی‌هوشمند شیشه‌ای است، هستیم. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

گزارش جدید می‌گوید G6 از بدنه شیشه‌ای در بخش عقب و فناوری شارژ بی‌سیم مجهز است. این ویژگی‎ها پیش از این در پرچمداران سامسونگ همچون گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷اج وجود داشته و قابلیت جدید نیست.

به گزارش ETNews، پنل جلو G6 از جنس شیشه ۲٫۵ بعدی بوده که کیفیت خوبی را نشان می‌دهد و جذابیت G6 را بیشتر خواهد کرد. سال گذشته شرکت ال‌جی بدنه پلاستیکی برای G4 در نظر گرفته بود و G5 نیز با بدنه فلزی همراه بود. اما ال‌جی تصمیم داشته پرچمدار ۲۰۱۷ را با بخش عقب شیشه‌ای همراه ساخته و یک ترکیبی مشابه گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج سامسونگ به وجود آورد. ETNews اشاره‌ای به قابلیت ضدآب داشته اما مشخص نیست G6 چنین ویژگی را دارا است یا خیر.

در حال‌حاضر پرچمدارانی چون پیکسل گوگل و HTC10 با استاندارد IP68 ضد آب هستند اما G5 ضد آب نبود. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید تا اوایل سال ۲۰۱۷ منتظر ماند و نمی‌توان به شایعات اکتفا کرد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.technobuffalo.com/2016/12/30/lg-g6-said-to-feature-glass-back-wireless-charging/”]technobuffalo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sars

سلام پس لیگ ترنجی چی شد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH