حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

T-Mobile اولین اپراتوری است که نوت ۷ های تحت شبکه خود را به طور کامل از کار می اندازد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

بالاخره روز تاریک برای نوت ۷ فرا رسید. پس از مشکلاتی که نوت ۷ برای سامسونگ بوجود آورد، به نظر می رسد که سامسونگ می خواهد نام این دستگاه را به طور کامل به فراموشی بسپارد. با ما همراه باشید.

سامسونگ در هفته های قبل اعلام کرده بود که قصد دارد با ارائه آپدیتی قابلیت شارژ شدن را به طور کامل از نوت ۷ های موجود در آمریکا بگیرد. به نظر می رسد زمان این آپدیت فرا رسیده است و T-Mobile اولین اپراتوری خواهد بود که این آپدیت را ارائه می کند. در نتیجه تمام نوت ۷ هایی که بر روی شبکه T-Mobile قرار دارند، به زودی قابلیت شارژ شدن خود را به طور کامل از دست خواهند داد.

همانطور که تقریبا همه اطلاع دارند، نوت ۷ مشکلی بزرگی در باتری خود داشت که باعث می شد باتری دستگاه آتش بگیرد. سامسونگ ابتدا نوت ۷ های موجود در بازار را فراخوانی کرده و به باتری های معیوب را تعویض کرد. اما مشکل حل نشد و سامسونگ مجبور شد که فروش نوت ۷ را به طور کامل متوقف کند. سامسونگ اعلام کرد که علت این مشکل را می داند اما فعلا هیچ بیانیه یا دلیل رسمی از سوی سامسونگ منتشر نشده است. یک آزمایشگاه شخصی علت این مشکلات را عدم وجود فضای کافی برای باتری داخل دستگاه اعلام کرد.

سامسونگ بسیاری از نوت ۷ های مجود در بازار را جمع آوری کرده است، اما هنوز هم نوت ۷ های فعال بسیاری وجود دارند. آخرین آپدیت ارائه شده برای این دستگاه قابلیت شارژ شدن را به طور کامل و برای همیشه از این دستگاه می گیرد. این موضوع به این معنی است که پس از پایان یافتن شارژ دشتگاه، دیگر نمی توانید آن را شارژ کنید. T-Mobile، جزئیات این آپدیت را منتشر کرده است. این آپدیت دارای بیلد نامبر N930TUVU2APL2 می باشد. علاوه بر عدم شارژ، این آپدیت یک پیغام دائمی و غیر قابل حذف را درباره برگرداندن دستگاه به سامسونگ را به نوت ۷ اضافه می کند. تمام افرادی که هنوز از نوت ۷ استفاده می کنند باید این مورد را یک اخطار دانسته و دستگاه خود را هرچه سریعتر به سامسونگ بازگردانند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidpolice.com/2016/12/27/t-mobile-first-kill-remaining-galaxy-note7-devices-network-new-update/”]androidpolice[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
milad.danesh

واقعا حیف شد این گوشی اگه مشکل باتری براش پیش نیومده بود واقعا بی رقیب بود امسال

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیر شایگان اصل