حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ از روبوت جارو برقی هوشمند رونمایی می‌کند

درست است که تا صحبت از روبوت جاروبرقی می‌شود همه بی‌درنگ نام رومبا (Roomba) را بر زبان می‌آورند اما سامسونگ هم خودش را درست و حسابی درگیر این فن‌آوری کرده تا آن جا که خیال دارد در نمایشگاه بین‌المللی سی‌یی‌اس سال ۲۰۱۷ روبوت جارو برقی جدیدی را با نام Samsung POWERbot VR7000 رونمایی کند.

از نظر طراحی چنین به نظر می‌آید که سامسونگ روبوت جاروبرقی POWERbot VR7000 را زیاد هم متفاوت با پیشینیان خود رقابتی نساخته است. با این حال، دارای اطلاحاتی است که شاخص‌ترین آن اندازه این روبوت است که ارتفاع آن به چهار اینچ می‌رسد و از قرار ۲۰ درصد باریک‌تر از روبوت‌های گذشته است.

روبوت جاروبرقی مدل VR7000 این توانایی را دارد که تا ۲۰ وات قدرت مکش تولید کند و ظاهرا می‌تواند مناطق دور از دسترس و یا فراموش شده را به راحتی نظافت کند. سامسونگ همچنین ادعا می‌کند که این دستگاه می‌تواند گوشه‌ها و حاشیه‌های دیوار را که معمولا به سختی تمیز می‌شوند را جارو کند.

همچنین این جارو برقی آن قدر هوشمند است که خودش مناطق کثیف را شناسایی می‌کند، به یادش می‌ماند که کجاها را جارو کشیده و از جمع‌آوری اشیای کوچک ولی به درد بخور پرهیز می‌کند. روبوت جاروبرقی مدل VR7000 را می‌توان از راه دور نیز با استفاده از نرم‌افزاری که در گوشی هوشمند نصب می‌شود هدایت کرد. بنابراین وقتی هم که در خانه نیستید می‌توانید دستور جاور کشیدن را به این دستگاه بدهید.

از نظر قیمت و موجودیت دستگاه هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما سامسونگ اعلام کرده که در نمایشگاه بین‌المللی سی‌یی‌اس سال ۲۰۱۷ همه چیز را به تفصیل درباره روبوت جاروبرقی مدل VR7000 خواهد گفت.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/12/samsung-robot-vacuum-ces-2017/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
●▬▬๑۩̮GOOOOOGᒪᕮ ۩๑▬▬▬●

جه باحال فک کن تو اداره ای با گوشیت خونرو جارو میکشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار