حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال‌جی دو نمونه اسپیکر بی‌سیم و پوشیدنی جدید در نمایشگاه سی‌یی‌اس معرفی می‌کند

ال‌جی دو نمونه محصول صوتی پوشیدنی را معرفی کرد که تصمیم دارد تا آنها را برای نخستین بار در نمایشگاه بین‌المللی سی‌یی‌اس سال ۲۰۱۷ عرضه کند.

محصولات مورد اشاره یک نوع اسپیکر پوشیدنی با نام TONE Studio است که قابلیت پخش صدای فراگیر سه بعدی را نیز دارد و نوعی هندزفری بی‌سیم موسوم به TONE Free است که در حالت استفاده هم قابل شارژ است.

اسپیکر  LG TONE Studioدارای دو نوع بلندگو در قسمت بالا و دو بلندگوی مرتعش یا لرزشی در قسمت پایین است. این بلندگو در ترکیب با یکدیگر تجربه صدایی فراگیر را در زمان تماشای فیلم، انجام ویدئو گیم یا شنیدن موسیقی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این بلندگوها مجهز به قابلیت صدای DTS و Hi-Fi DAC (مبدل دیجیتال به آنالوگ) هستند که صدا را تا جایی که ممکن است باآفرینی می‌کند. گذشته از این، ویژگی پخش دوگانه یا Dual Play این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند به اسپیکر پوشیدنی LG TONE Studio متصل شود و صدای فیلم و موسیقی را به اشتراک بگذارد.

lg-tone-free

هندزفری TONE Free نیز یک جفت بلندگوی توگوشی بی‌سیم است که هر جا که امکانش باشد با وسیله مخصوص خودش که آن هم به گردن آویزان می‌شود (neckband) شارژ می‌شود. سوای از برخورداری از باتری قدرتمند و قابلیت لرزشی که تماس‌ها و پیام‌ها را به کاربر اطلاع می‌دهد،  وسیله neckband همچنین مکانی امن برای نگه‌داری توگوشی‌ها است وقتی که از آنها استفاده نمی‌شود و جایی برای گذاشتن آنها وجود ندارد. همچنین مجهز به یک درگاه شارژ اختیاری برای زمانی است که neckband به راحتی قابل استفاده نباشد. در خانه نیز می‌شود از TONE Free کار گرفت و تماس‌ها را جواب داد و یا با فرمان‌های صوتی رد تماس داد.

شرکت ال‌جی در کنار دو محصول TONE Studio و TONE Free بنا دارد تا در نمایشگاه بین‌المللی سی‌یی‌اس ۲۰۱۷ دو وسیله دیگر با نام‌های TONE Infinim و TONE Ultra معرفی کند. این دو دستگاه دارای همان قابلیت‌های پیشین ال‌جی در LG’s Metal Layer Speaker Technology هستند تا صدایی شفاف‌تر و فراگیرتر به گوش برسد. این در حالی است که نمونه‌های جدید که در نتیجه همکاری با JBL توسعه یافته‌اند واجد قابلیت‌ میکروفون دوگانه موسوم به MEMS برای ایجاد تماس بدون پارازیت و قوی هستند.

lg-tone-studio

آخرین مورد این که ال‌جی بلندگوی معلق در هوا را هم ساخت و دیروز خبرش را در سایت ترنجی خواندید. خلاصه این که این شرکت کره‌ای ظاهرا تصمیم گرفته تا در ذهن و ضمیر طرفداران موسیقی و به ویژه آنها که با هندزفری زیاد سروکار دارند حسابی رسوخ کند!

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/LG-announces-new-wireless-earbuds-and-wearable-surround-speakers_id89440″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار