حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر و مشخصات فنی پرچمدار میزو تحت عنوان Legent لو رفت

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون

کمپانی میزو اخیرا بسیار پر کار شده است و گوشیهای بسیاری را در صف تولید خود قرار داده است که قرار است در سال ۲۰۱۷ به صورت رسمی از این گوشیها پرده برداری کند.

چندی پیش در وبسایت ترنجی اخبار مربوط به گوشیهای هوشمند میزو پوشش داده شد که از جدیدترین این اخبار می توان به گوشی میان‌رده میزو M5S با بدنه فلزی و پردازنده هشت هسته‌، گوشی میان رده دیگری به نام میزو M5 Note و گوشی میزو M3X  اشاره کرد که در پستهای ذکر شده به بررسی اطلاعات فاش شده از این گوشیها پرداختیم. در منبع خبری GsmArena طی خبر منتشر شده تصاویر و مشخصات فنی پرچمدار میزو تحت عنوان Legent لو رفت که در ادامه مطلب به بررسی این اطلاعات و مشخصات فنی می پردازیم، با ترنجی همراه باشید.

پرچمدار میزو

پرچمدار میزو

با توجه به عکسهایی که در بالا آمده است، این پرچمدار میزو قرار است از طراحی ماژولاری برای دوربین خود بهره ببرد که باعث می شود این دوربین تعویض پذیر باشد و همچنین با توجه به عکسها این گوشی هوشمند احتمالا در دکمه هوم خود یک سنسور اثر انگشت را جای داده باشد. در ادامه مشخصات فنی این گوشی هوشمند که با نام Legent دیده شده است باید گفت که قرار است از یک پنل ۵٫۷ اینچی برای صفحه نمایش خود استفاده کند و این صفحه نمایش کیفیت ۲K را به نمایش می گذارد و همچنین این پنل از جنس Super AMOLED می باشد. نکته قابل توجه برای پرچمدار میزو که این گوشی را خاص جلوه می دهد، طراحی ماژولاری دوربین آن است که باعث می شود یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی کار دوربین ثانویه و دوربین اصلی را انجام دهد و برای بخش پردازنده مرکزی این گوشی نیز از یک چیپست Exynos 8893 کمپانی سامسونگ استفاده شده است که از فناوری ۱۰nm پشتیبانی و فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز را پردازش می کند. در قسمت حافظه رم این گوشی از یک رم ۶ گیگابایتی LPDDR4 استفاده شده است و در بخش حافظه داخلی دو گزینه ۶۴/۱۲۸ گیگابایت وجود دارد. در آخر نیز باید گفت که این گوشی با سیستم عامل اندروید ۷٫۰ Nougat بر پایه Flyme 6 OS عرضه می شود و به یک باتری ۳,۴۰۰mAh مجهز است.

پرچمدار میزو

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/meizu_legent_flagship_leaks_specs_revealed_as_well-news-22400.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........