حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو و معرفی نمایشگرهای جدید مناسب کسب و کار

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، لنوو

شرکت لنوو در کنار معرفی چند مدل لپ‌تاپ جدید، به معرفی دو نمایشگر حرفه‌ای مناسب کسب و کار ThinkVision P27h و P24h با کیفیت تصویر QHD پرداخت. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

این نمایشگرها به پورت USB-C مجهز هستند تا بتوان آنها را به لپ‌تاپ‌ها یا دیگر دستگاه‌ها متصل ساخت. صفحه‌نمایش تخت IPS با ضخامت کم موجب افزایش زیبایی دو مانیتور P27h و P24h از سری ThinkVision لنوو شده است.

lenovo-thinkvision-p27h-4

مانیتورهای موردبحث از طریق پورت USB-C می‌توانند قابلیت ارائه توان خروجی ۴۵ واتی، ویدئو DP1.2 و داده USB 3.0 شود. دستگاه‌های دیگر با پورت USB چون صفحه‌کلید و ماوس را از طریق هاب USB با چهار پورت به دو مانیتور متصل کرد.

به لطف پنل WVA و قاب فوق باریک، نمایشگرها جذابیت ظاهری دارند. مانیتور P27h از صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی و P24h از صفحه‌نمایش ۲۳٫۸ اینچی برخوردار است و هر دو از رزولوشن ۱۴۴۰*۲۵۶۰ پیکسلی بهره می‌برند. پوشش رنگی ۹۹ درصدی sRGB  و مدت زمان پاسخ‌دهی ۶ میلی ثانیه‌ای از مشخصات محصولات لنوو است.

lenovo-thinkvision-p27h-3

در بخش پورت باید به خروجی HDMI ، پورت USB و چندی دیگر اشاره داشت. هر دو مدل ماه مارس ۲۰۱۷ عرضه می‌شوند و قیمت مشخصی ندارند.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.ubergizmo.com/2016/12/lenovo-new-thinkvision-p24h-and-p27h/”]ubergizmo[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH