حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی S8 احتمالاً یک S Pen خارجی به‌عنوان لوازم جانبی خواهد داشت

اگر شایعاتی که امروز از چین منتشر شده، صحت داشته باشند احتمالاً یک قلم S pen به عنوان لوازم جانبی برای سامسونگ گلکسی S8 ارائه خواهد شد و این پرچم‌دار جدید سامسونگ به اولین عضو دارای قلم استایلوس از خانواده‌ی گلکسی تبدیل می‌شود.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

تابه‌حال این ویژگی به‌صورت اختصاصی برای محصولات سری نوت سامسونگ حفظ شده بود اما با اتفاقاتی که برای گلکسی نوت ۷ رخ داد طرفداران وفادار این سری از فبلت‌های سامسونگ گزینه‌ای برای ارتقاء گوشی خود در دسترسی نداشتند. شاید افزودن قلم S Pen به گلکسی S8 راهی برای برطرف کردن نیاز این گروه باشد.

با توجه به شایعات در مورد اندازه‌ی نمایشگر این محصول که از ۵٫۱ اینچ آغاز شده و تا ۶٫۲ اینچ افزایش پیدا کرده است، حالا خبر وجود این قلم استایلوس نیز منطقی به نظر می‌رسد. بر اساس اطلاعات منبع چینی، اینکه قلم S Pen درون بدنه‌ی گلکسی S8 جای بگیرد دور از انتظار است که با در نظر گرفتن تضادی که این کار با طراحی سری S سامسونگ دارد منطقی نیز به نظر می‌رسد.

همچنین به‌صورت غیرمستقیم تائید شده که سال آینده سامسونگ گلکسی نوت ۸ نیز تولید خواهد شد و به نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد تا آن زمان کام تلخ طرفداران ناکام نوت ۷ را کمی شیرین‌تر کند. البته با توجه به اینکه سامسونگ در حال آزمایش نمونه‌های اولیه متفاوتی از گلکسی S8 می‌باشد، ممکن است این ویژگی در نهایت به محصول نهایی افزوده نشود نیز وجود دارد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Galaxy-S8-to-get-the-S-Pen-as-an-external-accessory_id89443″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir keyvan

قبلا جنگ و جدال میشد اینجا بین فن های مختلف..الان خبری نیست ازشون..
راستی این گوشی بیاد واقعا نسخه اس ۷رو کامل تر میکنه ..گرچه ۷ هم هیچ کمی و کسری نداشت..واقعا روون بود..عجب چییییییزییییییی بششششههههههههههه???

amir keyvan

۸اومد ۴تا میخرم خونوادگی سامسونگی باشیم.. ❤❤

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش