حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جیونی گوشی جدید با ۲ باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری معرفی کرد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، موبایل

شرکت چینی جیونی در حالی نوعی گوشی هوشمند در مدل M2017 معرفی کرد که مجهز به صفحه خمیده و ۲ باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری است.

کار جالب جیونی در این گوشی به کار بردن دو باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که در مجموع ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت گنجایش شارژ باتری در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در حالی که گوشی M2017 بیش از هر چیزی کاری ذوقی به نظر می‌رسد اما از مشخصات در خور توجه این گوشی هوشمند باید از صفحه نمایش ۵٫۷ دو سو خمیده با میزان وضوح ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ نام برد. همچنین این گوشی مجهز به دکمه هوم فیزیکی و دو دکمه لمسی خازنی شبیه به سامسونگ است.

از مختصات فنی این گوشی نیز می‌توان به ۶ گیگابایت رم و پردازشگر نوع Qualcomm Snapdragon 653 اشاره کرد که با تراشه هشت هسته‌ای ۱٫۹۵GHz کار می‌کند.

افزون بر موارد گفته شده، گوشی Gionee M2017 دارای دو دوربین اصلی ۱۳ و ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی است. در کنار همه این ویژگی‌های خوب، نبود جک صوتی ۳٫۵mm و شکاف کارت microSD را می‌توان به حساب معایب این گوشی گذاشت.

برخلاف دیگر گوشی‌های جیونی یابه طور کلی گوشی‌های هوشمند چینی، قیمت ۱۰۰۷ دلاری در نظر گرفته شده برای گوشی M2017 با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت اندکی نا‌امید کننده است.

با توجه به این که مشتریان چینی معمولا بیش از ۳۰۰ دلار برای گوشی موبایل هزینه نمی‌کنند، برآورد می‌شود که تنها کسانی که وضع مالی خوبی دارند تمایل به خرید گوشی M2017 نشان بدهند.

اگر هم چنین تمایلی وجود داشته باشد، به نظر نمی‌رسد این مقدار هزینه کردن برای گوشی موبایلی که قیمت‌اش نسبتا با گوشی‌های لوکس مزین به الماس و فلزات گرانبها برابری می‌کند اما خودش فاقد این موارد است، وجدان آدم را اذیت نکند!

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Gionees-new-M2017-phone-sports-a-curved-screen-and-two-3500mAh-batteries_id89409″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار