حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی هوشمند جیونی F106 با پردازنده چهار هسته در TENAA دیده شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون

اگر با ترنجی همراه بوده باشید پس برند جیونی را با گوشی های عجیب آن شناخته اید ، مانند گوشی هوشمندی که قرار است از ۲ باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری پشتیبانی کند اما در کنار این گوشی هوشمند یک گوشی دیگر نیز از جیونی تحت عنوان جیونی F106 در TENAA رویت شده است که مشخصات فنی تکمیلی آن نیز گزارش شده است و در ادامه مطلب به بررسی این اطلاعات لو رفته می پردازیم .

امروز طی مطلبی که در وبسایت ترنجی پوشش داده شد ، خبر از گوشی هوشمند جیونی با قابلیت پشتیبانی از ۲ باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داده شد که در پست پیوست شده اطلاعات تکمیلی آن را بررسی کردیم اما به تازگی در سایت GsmArena خبری منتشر شده که طی آن مشخصات فنی تکمیلی جیونی F106 گزارش شده است . گوشی جیونی F106 قرار است در بخش جلویی خود از یک پنل ۴٫۹۹ اینچی برای صفحه نمایش استفاده کند و در بالای این صفحه نمایش نیز یک لنز ۵ مگاپیکسلی وجود دارد که وظیفه برقراری تماس های ویدئویی و عکس های سلفی را بر عهده دارد . در بخش پردازنده مرکزی آن نیز یک چیپست چهار هسته با فرکانس پردازشی ۱٫۵GHz وجود دارد که نوع پردازنده هنوز مشخص نیست و در قسمت حافظه های RAM و داخلی ، گوشی جیونی F106 با دو رنگ Gold و Silver به ترتیب از دو حجم ۲ و ۱۶ گیگابایتی پشتیبانی می کند و دوربین اصلی این گوشی را نیز یک لنز ۸ مگاپیکسلی تشکیل می دهد . در آخر برای مشخصات فنی جیونی F106 باید گفت که با ابعاد ۸٫۴ * ۷۰٫۸ * ۱۴۴ میلی متر وزنی در حدود ۱۵۰٫۲ گرم دارد و با سیستم عامل اندروید ۶٫۰ و یک باتری ۲,۶۶۰mAh عرضه می شود .

جیونی F106

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/gionee_f106_clears_tenaa_with_quadcore_cpu_8mp_camera-news-22373.php”]gsmarena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........