حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه رسمی اندروید ۷٫۱٫۱ بزودی برای نکسوس ۶ عرضه می شود

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، گوگل، موتورولا

نکسوس ۶، قدیمی ترین نکسوسی است که به طور رسمی توسط گوگل پشتیبانی می شود. این دستگاه چند ماه قبل اندروید ۷ را دریافت کرد اما گوگل نسخه ۷٫۱٫۱ را برای این دستگاه عرضه نکرد. در ادامه با ما همراه باشید.

گوگل درباره علت تاخیر ارائه آپدیت ۷٫۱٫۱ برای نکسوس ۶ سکوت کرده بود، اما بالاخره این شرکت سکوت خود را شکست و بیانیه زیر را اعلام کرد:

متاسفانه ما به باگی مختص نکسوس ۶ در حین ارائه آپدیت برخوردیم و مجبور شدیم تا حل این مشکل آپدیت را به تعویق بیندازیم. ما در حال حل این مشکل هستیم و کاربران این دستگاه می توانند انتظار این آپدیت را تا ژانویه امسال داشته باشند.

هیچ دستگاهی به غیر از نکسوس ها و پیکسل های گوگل اندروید ۷٫۱٫۱ و حتی اندروید ۷٫۱٫۰ را دریافت نکرده اند. اندروید ۷٫۱ شامل قابلیت های ریز و درشتی مانند اپ شورتکات(میانبر برنامه ها که با کلیک طولانی رو آیکون برنامه نمایان می شود.)، ارسال مستقیم تصاویر از کیبورد و … می شود.

نکسوس ۶ در نوامبر سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شدو اولین فبلت گوگل محسوب می شود. اکنون این دستگاه ۲ ساله است. اگر گوگل به پشتیبانی ۲ الی ۳ ساله خود درباره آپدیت دستگاه هایش پایبند باشد، این آپدیت می تواند آخرین آپدیت رسمی نکسوس ۶ باشد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.androidpolice.com/2016/12/27/official-android-7-1-1-update-will-come-nexus-6-early-january/”]androidpolice[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیر شایگان اصل