حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت و تصاویر جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی A5 2017 منتشر شد

کمپانی سامسونگ قرار است در سال ۲۰۱۷ از نسل جدید خانواده گلکسی A خود به صورت رسمی پرده برداری کند که این نسل در مقایسه با نسل ۲۰۱۶ بسیار قدرتمند تر پا به بازار گوشی های هوشمند می گذارد .

اگر اخیرا با اخبار دنیای تکنولوژی همراه بوده باشید و همینطور سایت ترنجی را دنبال کرده باشید ، حتما شاهد بودین که نسل ۲۰۱۷ خانواده گلکسی A سامسونگ جزو پر حاشیه ترین اخبار بوده است و در ترنجی اخبار مربوط به آن پوشش داده شده است . از جدیدترین اخبار پوشش داده شده برای این گوشی های جدید کمپانی سامسونگ باید به خبر های هشت ویژگی جدیدی که باید درباره سری (Galaxy A (2017 سامسونگ بدانیم و گوشی (Galaxy A7 (2017 و تمامی اطلاعاتی که باید از آن بدانیم اشاره کنیم که به ترتیب طی خبر های ذکر شده به هشت ویژگی جدید نسل ۲۰۱۷ خانواده گلکسی A و اطلاعات تکمیلی منتشر شده از گوشی (Galaxy A7 (2017 پرداختیم و همینطور دیدیم که سامسونگ تاریخ عرضه نسخه ۲۰۱۷ خانواده گلکسی A را به اواسط دی ماه موکول کرد .

چندی پیش در منبع خبری GsmArena ، خبری منتشر شد که طی آن قیمت و عکس هایی جدید از گوشی سامسونگ گلکسی A5 2017 به بیرون درز کرد که به بررسی آنها می پردازیم .

قیمت و مشخصات فنی تکمیلی سامسونگ گلکسی A5 2017 :

سامسونگ گلکسی A5 2017

با توجه به عکسی که در بالا توسط منبع خبری منتشر شده است ، سامسونگ گلکسی A5 2017 در ۴ رنگ متفاوت طلایی ، آبی ، مشکی و صورتی با قیمتی در حدود $۳۸۸ یا €۳۷۱ عرضه می شود که این قیمت در اتحادیه اروپا در حدود €۴۴۹ فروخته می شود . اطلاعات و مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A5 2017 نیز به شرح زیر می باشد :

سامسونگ گلکسی A5 2017 که قرار است در اواسط دی ماه عرضه شود قرار است از یک پنل ۵٫۲ اینچی که کیفیت ۱۰۸۰P را به نمایش می گذارد برای صفحه نمایش خود استفاده کند و بخش دوربین این گوشی نیز دو ترکیب ۱۶ مگاپیکسلی است که هم برای دوربین اصلی و هم برای دوربین ثانویه مورد استفاده قرار می گیرد . در بخش پردازنده مرکزی نیز یک چیپست هشت هسته Exynos 7880 با فرکانس پردازشی ۱٫۹ GHz وجود دارد و در بخش حافظه های RAM و داخلی به ترتیب از دو حجم ۳ و ۳۲ گیگابایتی پشتیبانی می کند و باتری این گوشی نیز ۳,۰۰۰ میلی آمپر ساعت گزارش شده است .

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a5_2017_press_renders_leak_alongside_specs_and_price-news-22365.php”]gsmarena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........