حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سال ۲۰۱۶ برای سه تولیدکننده تلفن هوشمند تایوانی نحس بود

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ایسر، برندهای مطرح فناوری

براساس گزارش‌های جدید، سه شرکت ایسر، ایسوس و HTC در زمینه فروش گوشی‌هوشمند با کاهش فروشی رو به رو بودند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

گزارش تازه انتشار یافته می‌گوید، شرکت‌های تایوانی ایسر، ایسوس و HTC در سال جاری میزان فروشی کمتر از انتظار داشتند و به نوعی شکست را تجربه کردند. در این گزارش به استناد از منابع صنعت، HTC انتظار می‌رود تنها ۱۰ تا ۱۲ میلیون دستگاه گوشی‌هوشمند به فروش رسانده که نسبت به ۱۸ میلیون فروش سال ۲۰۱۵، کاهش بزرگی محسوب می‌شود.

این کاهش فروش مربوط به اروپا، چین و ایالات‌متحده بوده و با وجود رقبای سرسخت، فرجام تلخی به دنبال داشت. ایسوس به عنوان صدرنشین در بین شرکت‌های تایوانی محسوب شده و احتمالا فروشی ۲۰ میلیون دستگاهی در سال ۲۰۱۶ را تجربه کرده است.

این در حالی است که ایسوس هدفی ۲۵ میلیون دستگاهی داشت اما با کاهش ۵ میلیونی رو به رو شد. ایسر نیز با هدف ۲۵ میلیونی سال ۲۰۱۶ را آغاز کرد اما گفته می‌شود تنها موفق به فروش ۵ میلیون دستگاه شد.

به طور کلی باید سال ۲۰۱۶ را برای سه شرکت تایوانی نحس دانست که موفقیتی برای آنها در کار نبود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://m.gsmarena.com/report_says_htc_asus_and_acer_will_all_miss_their_smartphone_shipment_targets_this_year-news-22367.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
b@b@ck

چرا htc یه گوشی رده بالی دیگه در نمیاره ؟ ) :

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH