حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازهم اطلاعات گوشی Galaxy C5 Pro توسط TENAA فاش شد

کمپانی سامسونگ این روزها برند پر حاشیه اخبار دنیای تکنولوژی شده است از این جهت که قرار است در سال ۲۰۱۷ محصولات زیادی را به بازار گوشی های هوشمند عرضه کند .

طبق شایعات جدید منتشر شده دو گوشی به عنوان پرچمدار نسل ۸ گلکسی اس ، گوشی های Galaxy C5 Pro و Galaxy C7 Pro و همچنین نسل ۲۰۱۷ خانواده گلکسی A که قرار است به عنوان گوشی میان رده این کمپانی به بازار بیاید اما این نسل چیزی فراتر از یک گوشی میان رده را در اختیار کاربر قرار می دهد و همینطور از جدیدترین شایعات منتشر شده از پرچمدار سامسونگ می توان به خبر های چشم به راه گلکسی اس ۸ با رم ۸ گیگابایتی باشیم؟ و گلکسی اس ۸ پلاس احتمالا نمایشگر ۶ اینچی خواهد داشت اشاره کرد که احتمالا نشان می دهد کمپانی سامسونگ با عرضه نسخه ۶ اینچی گلکسی اس۸ قصد دارد تا طیف طرفداران گلکسی نوت ۷ را که از نسل جدید نوت خیری ندیدند را نیز پوشش دهد .

چندی پیش در خبر پوشش داده شده مبنی بر اطلاعات گوشی Galaxy C7 Pro بار دیگر در FCC رویت شد در ترنجی همراه بودید و مشاهده کردید که گوشی Galaxy C7 Pro با کد FCC : A3LSMC7010 رویت شد اما به تازگی در منبع gsmarena اخباری منتشر شده است که خبر از لو رفتن اطلاعات گوشی Galaxy C5 Pro در مرکز صدور گواهی تجهیزات مخابراتی چین یعنی TENAA می دهد و بار دیگر مشخصات فنی گوشی Galaxy C5 Pro با شماره سریال SM-C5010 رویت شده است . با ما در ادامه مطلب با بررسی این اطلاعات همراه باشید .

اطلاعات گوشی Galaxy C5 Pro

برای اطلاعات گوشی Galaxy C5 Pro باید گفت که قرار است از یک پنل ۵٫۲ اینچی FULL HD برای صفحه نمایش خود استفاده کند و چیپست Snapdragon 626 SoC نیز برای پردازنده مرکزی این گوشی استفاده می شود . در بخش حافظه های این گوشی هوشمند باید اشاره کرد که از دو حجم ۴ و ۶۴ گیگابایت به ترتیب برای حافظه RAM و حافظه داخلی استفاده کرده است و همینطور ابعاد این گوشی نیز برابر با ۱۴۵٫۷x71.4×6.95mm می باشد . برای بخش دوربین های تشکیل دهنده گوشی Galaxy C5 Pro نیز از دو لنز ۱۶ مگاپیکسلی هم برای دوربین اصلی و هم برای دوربین ثانویه جهت برقراری تماس های ویدئویی استفاده شده است و این گوشی از یک باتری ۳,۰۰۰mAh پشتیبانی می کند .

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_c5_pro_clears_tenaa_as_well-news-22370.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........