حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چشم به راه گلکسی اس ۸ با رم ۸ گیگابایتی باشیم؟

پیش از این که این مطلب را بخوانید پیشنهاد می‌کنیم نمکدان را از آشپزخانه بیاورید و این مطلب را قدری مزه‌دار کنید تا یک وقت مزه‌اش دل‌تان را آشوب نکند!

…  و اما براساس اظهار وب سایت چینی سینا ویبو که تا به حال هر چه درباره گوشی‌های سامسونگ گفته درست از آب درآمده گوشی سامسونگ گلکسی اس ۸ با رم هشت گیگابایتی عرضه خواهد شد. یعنی این که اگر سامسونگ پردازنده ۱۰nm در این گوشی به کار ببرد احتمالا نانش در روغن خواهد افتاد!

علاوه بر این، گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ از قرار مجهز به چیپ حافظه فلش از نوع UFS 2.1 هم خواهد بود. پیش از این شایعه شده بود که گلکسی اس ۸ با رم شش گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

پس از افتضاح سامسونگ در گوشی گلکسی نوت ۷ این شرکت به باور رسیده که باید گوشی گلکسی اس ۸ را در بالاترین حد کیفیت و امکانات بسازد تا ذهنت بد فبلت قبلی او یعنی همان گلکسی نوت ۷ از یاد و خاطره کاربرانش پاک شود.

از اینها گذشته، شایعه دیگری درگرفته که بر مبنای آن گفته می‌شود گوشی گلکسی اس ۸ پلاس دارای صفحه نمایش ۶ اینچی است. همچنین این گوشی احتمالا مجهز به دو دوربین اصلی است که در صورت صحت داشتن موضوع می‌تواند ارزش‌های این گوشی‌ را چند برابر کند.

گوشی گلکسی اس ۸ نیز از قرار با صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی و چیپست نوع Exynos 8895 از راه می‌رسد که همین امر ثابت می‌کند گلکسی اس ۸ قدرتمندترین گوشی دنیا از کار درمی‌آید.

اگر سال ۲۰۱۷ میلادی چیزی همانند سال قبل باشد، دستگاه‌هایی که در ایالات متحده آمریکا و چین با مشخصات تازه‌ترین و بهترین اسنپدراگون نوع ۸۳۵ SoC کوالکام و سیستم عامل اندروید ۷٫۰ به صورت پیش فرض عرضه می‌شوند، از لحاظ رابط کاربری تجربه جدیدی را برای کاربران سامسونگ رقم خواهد زد.

در حالی که سامسونگ امیدوار است تا دو هوش مصنوعی جدید خود با نام “بیگزبی” (مذکر) و “کسترا” (مؤنث) را در گوشی گلکسی اس ۸ معرفی کند، گوگل نیز بی‌کار ننشسته و مذاکراتی با سامسونگ انجام داده تا با کمک او دستیار صوتی گوگل را به عنوان یک دستیار شخصی نیز در گوشی گلکسی اس ۸ کار بگذارد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-S8-to-feature-8GB-of-RAM_id89384″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
peymanf7

چرا باید عکس مطلب راجب گلکسی اس۸ از یه گوشی مایکروسافت باشه؟
یواش یواش داره هایپ کردن اس۸ شروع میشه.امیدوارم یه گوشی تمام عیار باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار