حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه: ال‌جی G6 اواخر ماه فوریه و یا اوایل ماه مارس سال ۲۰۱۷ رونمایی خواهد شد

واحد گوشی‌های هوشمند شرکت ال‌جی پس از استقبال نه‌چندان گرم مخاطبان از پرچم‌دار ماژولار این شرکت یعنی ال‌جی G5، ضربه‌ی سختی را متحمل شد؛ به همین دلیل این شرکت تصمیم گرفت استراتژی خود را برای پرچم‌دار بعدی تغییر دهد. حالا رسانه‌های کره‌ای خبر داده‌اند که این شرکت تصمیم دارد ال‌جی G6 را یک ماه زودتر از موعد انتظار روانه‌ی بازار کند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

ال‌جی G5 اواخر ماه فوریه سال ۲۰۱۶ در کنگره جهانی موبایل (MWC) رونمایی و در ماه آوریل روانه‌ی بازار شد؛ این در حالی است که بر اساس اخبار جدید انتظار می‌رود ال‌جی G6 نیز در تاریخ مشابه با G5 رونمایی شود اما یک ماه سریع‌تر از آن یعنی احتمالاً در ماه مارس راهی بازار فروش گردد.

بنابراین به‌احتمال فراوان برنامه‌ی معرفی ال‌جی G6 در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ اواخر ماه فوریه تغییری نخواهد کرد و شرکت ال‌جی به این دلیل تصمیم به عرضه‌ی سریع‌تر محصول آینده‌ی خود به بازار گرفته است تا فرصت بیشتری برای فروش آن در طول سال داشته باشد.

در ضمن اگر ال‌جی G6 ماه مارس یا نهایتاً اوایل آوریل روانه‌ی بازار شود احتمالاً دیگر مجبور نخواهد بود در بدو ورود به بازار با گلکسی S8 سامسونگ رقابت کند، زیرا شایعه شده که عرضه‌ی این محصول نیز تا اواخر ماه آوریل به تأخیر خواهد افتاد.

ال‌جی استراتژی تولید پرچم‌دار خود را در جهت عرضه‌ی محصولی پایدارتر همراه با نوآوری‌های چشمگیر تغییر داده است. در این راه به‌عنوان اولین قدم طراحی ماژولار که تا حدودی باعث عدم محبوبیت ال‌جی G5 در میان هواداران گوشی‌های اندرویدی بود از ال‌جی G6 حذف شده است.

ظاهراً این شرکت کره‌ای تمرکز خود را بر روی خدمات و امکاناتی که در اکوسیستم اندرویدی محبوب و جا افتاده هستند، از جمله خدمات پرداخت موبایلی، شارژ بی‌سیم و طراحی ضدآب، قرار داده است.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/LG-G6-rumored-to-be-unveiled-in-late-February-or-early-March_id89394″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش