حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Moto X Pure Edition به همراه اندروید ۷٫۱٫۱ در GFXBench رویت شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، اخبار، موتورولا

موتورولا یکی از شرکت هایی است که تلاش می کند رابط کاربری خود را بسیار نزدیک به اندروید خالص نگه دارد. این عمل باعث سریع تر شدن روند آپدیت دستگاه های این شرکت می شود. در ادامه با ما همراه باشید.پیش از عرضه شدن سری موتو z، پرچمداران موتورولا سری موتو x محسوب می شد. این شرکت اولین نسل از سری موتو ایکس را در آگوست ۲۰۱۳ عرضه کرد و برخلاف عرف زمان خود نشان داد که توجه به بهینه سازی سیستم عامل به اندازه سخت افزار قوی مهم است. این منطق برای این کمپانی به شکل اعجاب آوری موثر بود و سری موتو ایکس را به یکی از موفق ترین و تاثیر گذار ترین سری گوشی های اندروید تبدیل کرد.

Moto X Pure Edition (که در خارج از آمریکا به نام Moto X Style نیز شناخته می شود)، آخرین پرچمدار سری موتو ایکس بود که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد. به تازگی این دستگاه در بنچ مارک GFXBench به همراه اندروید ۷٫۱٫۱ رویت شده است که نشان دهنده نزدیکی تاریخ  آپدیت برای این دستگاه است. این دستگاه هم اکنون از  اندروید ۶ مارشملو استفاده می کند و موتورولا در گذشته به طور رسمی اعلام کرده بود که آپدیت اندروید ۷ برای این گوشی ارائه خواهد شد، اما تاریخ دقیقی را برای این آپدیت تعیین نکرده بود.

با توجه به این موضوع که Moto X Pure Edition از سخت افزار مشابهی با Moto X Play بهره می برد که در هفته های گذشته به اندروید ۷٫۱٫۱ آپدیت شد، می توان نتیجه گرفت که این شرکت هنوز هم به گوشی های قبلی خود توجه می کند که خبر و نشانه بسیار خوبی است. بهتر بود که موتورولا زمان دقیقی را برای ارائه این آپدیت اعلام کند، اما طبق پیش بینی های ما این آپدیت در اوایل سال ۲۰۱۷ برایMoto X Pure Edition عرضه خواهد شد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/A-Moto-X-Pure-Edition-has-been-spotted-running-Android-7.1.1-Nougat-via-a-processor-benchmark-test_id89372″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیر شایگان اصل