حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا این تصویر گوشی جدید میان رده کمپانی نوکیا می باشد ؟

کمپانی نوکیا قرار است در سال ۲۰۱۷ گوشی های بسیاری را عرضه کند که حاشیه ها و اخبار زیادی نیز پیرامون این گوشی ها منتشر شده است .

آما از پر حاشیه ترین گوشی های نوکیا باید به گوشی هوشمند نوکیا D1C اشاره کرد در خبر شایعات : گوشی های نوکیا D1C با قیمت پایه ۱۵۰ دلار عرضه می شوند مشخصات فنی لو رفته از آن را مشاهده و بررسی کردیم و همینطور چندی پیش خبری مبنی بر انتشار تصاویر رندر شده از نوکیا C1، پرچمدار آینده فنلاندی پوشش داده شد که اطلاعات و تصاویر لو رفته از آن را نیز مشاهده کردیم . از جدیدترین اخبار گوشی های آینده نوکیا باید به خبر گوشی هوشمند Nokia P : پرچمدار نوکیا با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت رم نیز اشاره کرد که خبر از گوشی هوشمند Nokia P می دهد و قرار است به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ و ۶ گیگابایت رم مجهز باشد .

اما به گفته وبسایت خبری phonearena ، در کنار گوشی هوشمند Nokia P که پرچمدار این کمپانی محسوب می شود ، قرار است یک گوشی میان رده نیز عرضه شود که با تکیه بر خبر منتشر شده در منبع عکسی از این گوشی جدید میان رده نوکیا لو رفته است که در ادامه مطلب آن را مشاهده می کنیم .

گوشی جدید میان رده

با توجه به اطلاعات منتشر شده از گوشی جدید میان رده نوکیا ، قرار است یک پنل ۵٫۲ اینچی صفحه نمایش این گوشی را تشکیل دهد و همینطور حدس زده می شود که گوشی جدید میان رده این کمپانی و گوشی هوشمند Nokia P در مراسم MWC 2017 معرفی می شوند .

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Front-of-2017-mid-range-Nokia-handset-comes-to-light_id89362″]phonearena[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hoshang

طراحیش قشنگه به نظرم

senior

دکمه هوم نه نه خیلی بده وای خدا نکنه این طوری باشه

milad.danesh

با شیائومی عکسش گرفتن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان وزیری
........