حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین موبایل‌های منعطف در سال ۲۰۱۸ وارد تولید انبوه خواهند شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ال‌جی، سامسونگ

آنطور که به نظر می‌رسد، آینده احتمالی دستگاه‌های کنونی به سمت منعطف بودن و یا قابلیت خم شدن خواهد رفت. بر اساس صحبت های منتشر شده در رسانه‌های کره‌ای، شرکت Kolon که نقش بزرگی در توسعه فناوری مذکور دارد، همراه با ۳ الی ۵ شرکت دیگر تصمیم دارند تا نخستین دستگاه‌های تجاری را تا سال ۲۰۱۸ وارد بازار کنند. گفته شده است این فناوری در اسمارت فون باعث می‌شود در سال ۲۰۱۹ شاهد یک رده جدید محبوب در بازار باشیم که حدودا ۲۰ درصد بازار را در اختیار خواهد داشت.

شاید تاکنون نام شرکت Kolon را نشنیده‌باشید اما این شرکت به عنوان کارخانه مادر در تولید پلی آمید بی رنگ مورد نیاز جهت تولید صفحه‌نمایش های خمیده یا منعطف فعالیت دارد که شرکت های دیگر همانند سامسونگ یا الجی برای توسعه محصولاتشان از این کارخانه استفاده می‌کنند.

این شرکت در صحبت‌های خودش اعلام کرد که اولین دستگاه با قابلیت خم شدن در سال آینده میلادی معرفی می‌شود و تقریبا انعطاف در نظر گرفته شده تا ۵ میلی‌متر است که صفحه نمایش به حالت “تا شده” در بیاید. البته هدف این است که این عدد به ۱ میلی‌متر برسد تا معنای کاملی از دستگاه‌های خم ایجاد شود.

این کمپانی در ادامه صحبت‌ها بیان کرد تولید دستگاه‌های جدید به ظرفیت ۱۰۰ میلوین خواهد بود زیرا بازار به شدت از آن استقبال می‌کند و به خوبی می‌تواند رشد چنین محصولاتی را لمس کنیم. از همین جهت سال ۲۰۱۸ را می‌توان سال رونمایی از دستگاه‌های خمیده بنامیم. نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ و الجی می‌توانند جریان دهی یک انقلاب اسمارت‌فونی را مدیریت کنند؟

 

 

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/First-flexible-mobile-devices-to-enter-mass-production-in-2018-says-display-tech-supplier_id89345″]www.phonearena.com[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....