حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

P10 هوآوی با صفحه نمایش منحنی از راه می رسد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، هواوی

تاکنون شایعات فراوانی پیرامون پرچمدار ۲۰۱۷ هوآوی موسوم به P10 فاش شد و حال شاهد انتشار تصویر رندر شده جدیدی از این اسمارت‌فون هستیم. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

به تازگی کاربر reviewer_xiaokang در شبکه‌اجتماعی ویبو چین تصویری رندر شده از P10 منتشر کرد که به صفحه‌نمایش منحنی مجهز است. جانشین P9 سنسور اثر انگشت آن در بخش عقب جای گرفته که مشابه برخی گزارش‌های قبلی است.

در حقیقت هوآوی این نوع سنسور اثر انگشت را برای کاربران معمولی در نظر گرفته است. گزارش‌ها همچنین به سیستم شارژ بی‌سیمی اشاره دارند که سامسونگ چند سالی می‌شود، آن را در پرچمداران خود به کار می‌گیرد. بیشتر پرچمداران فعلی شرکت‌های چینی به بدنه فلزی مجهز هستند و انتظار می‌رود P10 با بدنه شیشه‌ای و فلزی همراه باشد.

چند ماهی تا معرفی رسمی P10 فاصله است و برای کسب جزئیات رسمی حداقل باید تا MWC 2017 به انتظار نشست.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://m.gsmarena.com/huawei_p10_allegedly_coming_with_dualcurved_screen-news-22307.php”]gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

این لبه ی خمیده ب چه درد میخوره آخه . !! گوشی باید فلت و بدون حاشیه یا کم حاشیه باشه. الان اس۷ فلتمو با ۱۰۰ تا اج عوض نمیکنم. اصن فلسفه ی اجو نمیفهمم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH