حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی جی ۷ ۲۰۱۷ (Galaxy J7 2017) در رندرهای جدید دیده شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

خانواده گلکسی جی سامسونگ بدون شک پرفروشترین خانواده این شرکت و البته مهم ترین بازیگران بازار دستگاه های اقتصادی و میان رده هستند. این خانواده پس از دو نسل و یک خانواده پرایم (!) کم کم در حال نزدیک شدن به ارایه نسل ۲۰۱۷ هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جدیدترین احتمالات درباره گلکسی جی ۷ ۲۱۰۷ (Galaxy J7 2017) که یکی از مهم ترین اعضای این خانواده خواهد بود را در قالب یک رندر ویدیویی ببینیم، با ترنجی همراه باشید.

چندی پیش در ترنجی خبری درباره گلکسی جی ۳ ۲۰۱۷ شنیدیم. در این خبر رندری از دستگاه یاد شده دیدیم  که  آدرس یک  تغییر نمادین در طراحی  و یک ارتقا در استانداردهای طراحی را به ما می داد. این تغییر سمبلیک را می توان در نوار ویژه در برگیرنده دوبین و فلاش آن دید که در طرح جی ۳ ۲۰۱۷ نیز دیدیم. ارتقا در استانداردها را می توان در پشت خمیده و شیه محافظ ۲٫۵D نمایشگر دانست. این پیشرفت های برای دستگاه های پرفروش در رده میانه و اقتصادی به معنی افزایش هزینه و در مقابل به معنی فروش بیشتر و استقبال وسیع تر کاربران است.

تغییر دیگر در طراحی را می توان در انتقال بلندگو به لبه سمت راست دستگاه دانست. به نظر ما این یک تغییر مفید و البته تاثیرگذار در دستگاه های سامسونگ است. این تغییر پیش از این در گلکسی جی پرایم و در آینده قطعا در گلکسی ای ۲۰۱۷ دیده خواهد شد.

از نظر مشخصات می توان گفت باید انتظار نمایشگری در همان اندازه اما با رزلوشن FHD را داشت. خوشبختانه بر خلاف سری پرایم گلکسی جی، این جا نمایشگر هنوز امولد باقی خواهد ماند که خبر خوبی است. هنوز درباره مشخصات کلی سخت افزاری اطلاعی در دست نیست.

در ادامه ویدیو رندر یاد شده را با هم خواهیم دید:

[aparat id=”UMyhO”]

نظر شما درباره طراحی احتمالی گلکسی جی ۲۰۱۷ چیست؟ گلکسی جی ۷ ۲۰۱۷ دست خوبی خواهد بود؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.sammobile.com/2016/12/22/samsung-galaxy-j7-2017-shown-off-in-360-degree-video-and-renderings/”]Sammobile[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)