حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الجی استایلوس ۳ (LG Stylus 3) رسما معرفی شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | ال‌جی

الجی چندین تلاش در زمینه ساخت و تولید دستگاه هایی با قلم داشته است که در نهایت گویا تصمیم آخر آن ها به تولید دستگاهی در رده اقتصادی رسیده است. پس از الجی استایلوس و استایلوس ۲ حالا نوبت به نسل سوم از خانواده الجی استایلوس می رسد. امروز الجی استایلوس ۳ (LG Stylus 3) در کنار خانواده الجی کا ۲۰۱۷ که با آن ها آشنا شدیم، رسما معرفی شده است، با ترنجی در ادامه همراه باشید تا بیشتر درباره آن بدانیم.

الجی برای استایلوس ۳ همچنان یک نمایشگر ۵.۷ اینچی HD انتخاب کرده است که به نظر ما وقت آن بود تا رزلوشن به FHD ارتقا پیدا کند، به خصوص این که یکی از کاربردهای این دستگاه استفاده از قلم و مصارف متمرکز بر قلم است. چیپست انتخاب شده برای استایلوس ۳ همانند الجی کا ۱۰ ۲۰۱۷ است، مدل MT6750 از شرکت مدیاتک در کنار ۳ گیگابابت حافظه رم و حافظه داخلی نه چندان دور از انتظار ۱۶ گیگابایتی برای شما مهیا است.

دوربین اصلی برابر ۱۳ و دوربین جلو ۸ مگاپیکسل است. خوشبختانه الجی برای این قبلت نیز اندروید ۷ را در نظر گرفته است که مشخصا فاکتور قوی در فروش آن خواهد بود. استایلوس ۳ قرار است همانند نسل های پیشین خود عمر باتری خوبی داشته باشد و بانری ۳۲۰۰ میلی آمپری آن ثابت کننده این ادعاست.

همانند الجی کا ۱۰ ۲۰۱۷ اینجا حسگر اثرانگشت نیز حضور دارد که خبر خوشی برای کاربران خواهد بود. نکته قابل ذکر در طراحی این دستگاه و خانواده کا ۲۰۱۷ الجی، انتقال دکمه های تنظیم حجم صدا از پشت به لبه های دستگاه است که نتیجه تغییر طراحی در الجی جی ۵ به شمار می رود.

قلم نیز همانطور که از نام دستگاه مشخص است یکی از قابلیت های استایلوس ۳ است. رادیو FM نیز برای علاقه مندان به گوش کرده به رادیو در نظر گرفته شده است. نظر شما درباره الجی استایلوس ۳ (Stylus 3) چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gsmarena.com/lg_officially_announces_2017_k_series_and_stylus_3_smartphones-news-22306.php”]Gsmarena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JAVAD

این گوشی با این مشخصات بنظرم برای یک میان رده سال ۲۰۱۷ ضعیفه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)