حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جزئیات شیائومی Mi S فاش شد: پرچمداری در قاب کوچک

طبق اطلاعاتی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است، احتمالا شیائومی در فکر ساخت یک پرچمدار با صفحه‌نمایش کوچکتر است. جزئیات این اطلاعات در Weibo منتشر شده است که اکنون مروری بر آن‌ها داریم.

این گوشی Mi S نام دارد و انتظار می‌رود که صفحه‌نمایشی ۴٫۶ اینچی با رزولیشن FHD داشته باشد. روشنایی این صفحه ۶۰۰ نیت بوده و از کنتراست ۱۵۰۰:۱ بهر‌ه می‌برد. شیشه‌ی ۲٫۵D نیز مشخصه‌ی دیگری است که می‌توان در بخش صفحه‌نمایش به آن اشاره کرد. طول و عرض این گوشی نیز به‌ترتیب ۱۲۸٫۳ میلی‌متر و ۶۴٫۲ میلی‌متر و ضخامت آن نیز ۸٫۲ میلی‌متر است. وزن می اس نیز ۱۳۸ گرم درج شده است.

xiaomi-mi-s-6

قلب تپنده‌ی آن نیز تراشه‌ی Snapdragon 821 است که در کنار ۴ گیگابایت رم LPDDR4 با فرکانس ۱۸۶۶ مگاهرتز وظیفه ی انجام فرامین را بر عهده دارد. حافظه‌ی داخلی می اس نیز ۱۲۸ گیگابایتی و از نوع UFS2 است. باتری این محصول ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی است و می‌توانید با استفاده از فناوری کوئیک شارژ ۳ و USB Type C با سرعت بالایی آن را شارژ کنید.

xiaomi-mi-s

Mi S از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی بهره مند است که در بالا و سمت راست گوشی در کنار یک فلش دوگانه قرار دارد. سنسور این دوربین Sony IMX 378 و اف ۲ با زاویه‌ی دید ۸۰ درجه است که قادر به ضبط فیلم ۴K با ۳۰fps و FHD با ۱۲۰fps می‌باشد. دوربین جلو نیز اف ۲ است و قادر به ضبط با رزولیشن ۱۰۸۰p می‌باشد.

xiaomi-mi-s-2

xiaomi-mi-s-3

می اس از یک سیمکارت نانو و شبکه‌های ۳xCA و +۴G و ۴G پشتیبانی می‌کند. از آپشن‌‌های ارتباطی دیگر می اس می‌توان به NFC، WIDI، وای فای ۸۰۲٫۱۱ac بصورت ۲ بانده و WIFI Direct اشاره کرد.

xiaomi-mi-s-5

جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا نیز در زیر سمت چپ گوشی قرار دارد. حسگر اثر انگشت می اس نیز به‌نظر می‌رسد از نوع التراسونیک بوده و زیر دکمه‌ی Home گوشی قرار دارد.

xiaomi-mi-s-7

اگر Mi S به مرحله‌ی تولید برسد، می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای طرفداران صفحه‌نمایش‌های کوچک شود. این موضوع که می‌توان به‌روز ترین سخت‌افزار و قدرت بالا، همچنین امکانات زیادی را در کنار MIUI و صفحه‌نمایش کوچک به‌زبان شیائومی تجربه کرد می‌تواند احتمال گزینش این محصول را نزد کاربران قوت بخشد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gizmochina.com/2016/12/21/small-screen-xiaomi-mi-s-flagship-details-leaked/”]Gizmochina[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

مشخصاتش خیلی خوبه.

dalga

ممنون مازیار بابت خبر
برا کسایی که انگشتای ظریف دارن عالیه
مخصوصا خانمها

milad.lp

عجب گوشی خوبی میشه و این باعث میشه سونی سال بعد گوشی کامپکت با مشمخصات پرچمدار معرفی کنه

grimm

چنین گوشی های بسیار کاربردی هستن به شرط این که باتری قدرتمندتر و سخت افزار بهینه تر داشته باشن و رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ توی این سایز کاملأ بی فایدس و با چشم هیچ فرقی با ۱۰۸۰*۷۲۰ نداره وفقط باتری و منابع سخت افزاری رو بی خودی استفاده می کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مازیار کیانی
An uncharted realm, with a lost gift soul deep down